Lördag igen då..


Jag har varit lite seg med mitt bloggande men det får man vara ibland, haha. Det händer inte så mycket i mitt liv just nu och då har man inte heller så mycket att skriva om.
Idag hade jag en god och välförtjänt sovmorgon, har sovit ca 10 timmar i natt och det behövdes eftersom jag bara sover ca 5 timmar på vardagarna när jag jobbar. Kan verkligen inte somna på kvällarna när jag ska jobba och om jag har somnat så ligger jag typ i dvala och vaknar hela tiden. Verkligen jobbigt men det går över det med. Brukar ha såna perioder när jag har mycket att tänka på och en del problem som ligger och trycker i bakhuvudet.

Idag så har jag inte så mycket inplanerat vilket känns ganska så gött faktiskt. Vi ska till Hylte och lämna tillbaka filmen vi lånade igår och sen en snabb runda in till Halmstad, till min mamma och styvpappa. Ska nog passa på att åka inom ÖoB med eftersom dem hade en del bra erbjudande nu. Jag har inte varit där på över ett år tror jag, shit. Ska i alla fall handla toapapper och "kristallsand" till kattens låda. Dem kristallerna kostar 129 kr på Konsum här, 69 kr på Gekås och nu ynka 39 kr på ÖoB. Vilket kap!!!

Sen ska jag hem och lägga ut mer saker på Tradera så det blir gjort nångång. Att det ska vara så svårt att få tummen ur röven ibland, hahaha. Har skjutit upp detta i månader. :P
Men nu SKA det bli av! har redan fått ut en jacka och en topp... haha.

Nähä nu ska jag ta ut min hund så hon får kissa och sen så blir det en väldigt sen frulle.
Ha en trevlig lördag allihopa!





Kommentarer
Postat av: Jenni

Jobbigt med sömnen när det är tankarna som stör. Är det annat kanske man kan göra nåt åt det men tankarna är ju där dom är.



Snacka om att fynda kristaller då, det var ju ingen dålig prisskillnad liksom!

2010-02-13 @ 11:13:16
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: ♥ Jasas

EN DUM FRÅGA; men vad fasen är kristaller till kattlådan? :D Du måste ju berätta och förklara för mig som inte kan så mycket ju!!!

2010-02-13 @ 13:13:35
URL: http://jasas.se
Postat av: frida

usch hoppas dina tankar lättar snart, så du får sova om nätterna. Gött som fan att fynda. Har aldrig hört talas om kristallsand men det lät himlans bra och billigt som 17 vilket gör det hela ännu bättre.

2010-02-14 @ 18:04:43
URL: http://frudernmar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback