En listskit!

Denna listan har jag hittat hos min underbara vän Jasas !


KLÄDER
Skor:
Mina snygga stövletter från Skopunkten!
Sneakers: Har inga sneakers men dock ett par grymt snygga vita gympisar med mönster på. Annars så är det mina svart/rosa Nike som gäller.  
Jeans: Mina gråsvarta är skönast. Hehe.
T-shirt: Har typ bara jobb t-shirts då det är mest bekvämt att jobba i.
Underkläder: Svarta helst.. gärna spets!
Väska: Ingen, hatar väskor!
Plånbok: Använder ingen plånbok heller.
Solglasögon: Inga alls!
Klocka: Använder jag bara när jag ska ut o festa som ett smycke. Men annars kollar jag alltid mobilen.
Halsband: Massa olika har jag. Jag är en smyckesnörd!!
Armband: Samma sak här. Har inget jag har jag på mig hela tiden.
Accessoar: Same same..



TEKNIK
Tv:
En 32 tums platt Philips. Större vill jag fan inte ha.
Stereo: Ingen! Spelar genom datorn.
Mobiltelefon: 1 st Sony Ericsson Aino (vit), 1 st Sony Ericsson C902 och 2 äldre.
Mp3: In the mobilphone!
Dator: Stationär med plattskärm.


BADRUM
Tandkräm:
Colgate..
Tvål: Haha om jag det visste. Har hällt den i en annan finare tvålpump.
Parfym: Jag har en massa olika parfymer men min favvo är alltid Babydoll från Yves Saint Laurent.
Hudkräm: Natusan babyoil.
Shampo & balsam:
Varvar mellan Trésemme och Fructis för slingat hår.
Hårprodukt: Glansserum ibland.. annars hårspray. 
Medicin: Ingen mer än allergimedicin mot pollen.
Vitamin: Fiber och örttabletter.
Huvudvärkstablett: Brukar köra med Ibumetin om jag har ont nånstans, men jag tål ju det mesta så om det gäller tandvärk så hjälper det inte!!
Då får jag ta värktabletter på recept och i värsta värsta fall nervlugnande.


MAT OCH DRYCK
Mineralvatten:
 Ja det är gött och då ska det vara naturellt. 
Vin: Jag är ingen vinkärring men ett glas vitt kan vara gott ibland och även rosévin.
Bröd: Jag gillar Fröjd! :)
Choklad: Oh herre min skapare vad jag älskar choklad. Men det får ju vara i måttliga mängder.
Glass: Blir ju mest på sommaren och då är det Twister eller Ananassplitt som gäller.
Läsk: Never!


HEMMA
Säng:
En styck 180 säng som är riktigt snygg i mörkare trä. Lite indisk touch.
Lakan: Alltid såna med resår. Just nu vita!
Espressomaskin:
Haha nej verkligen inte.
Kylskåp: Ett vanligt fint från Siemens.
Porslin: Mestadels från IKEA och Gekås.


TRANSPORTMEDEL
Bil:
Benen och en Volvo 850.
Flygbolag: Har aldrig flugit.
Taxibolag: Man har la chaufför eller? Haha. ;) Åker typ aldrig taxi.. ska jag ut så ser jag till att ha en chaffis! 
Cykel: Ingen!


MEDIA
Magasin:
Amelia, Vecko Revyn, SOLO och massa andra.
Tv: Halv 8 hos mig, Bygglov, DH, Hem till gården med mera.
Dagstidning: Hallandposten och Aftonbladet på nätet.
Sajt: Facebook!!!
Frisörsalong:
Ingen.. är alltid nån vän som toppar mig.
Bank: Swedbank.
Bensinstation: Din - X.
Gym: Nada!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback