Och en lista!


Vilken svordom använder du mest? Helvete tror jag.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Tis/torsdagar 5:30, onsdagar 4:30 och fredagar 7:00.
Var köper du dina matvaror ifrån? Konsum eller ICA.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Japp japp!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Beror ju på hur mycket jag vann. Men om jag får drömma så hade jag betalat G's lån, köpt en lägenhet eller ett hus, tagit körkort och bjudit mina närmaste vänner på en shoppingrunda.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Jomen.
När var senast någon stötte på dig? Hahahaha. På West Coast.... urk.
Vad åt du till middag senast? Stuvade makaroner och köttbullar. Mumma!
Kan du vissla? Yes!
Tittade du på tecknat när du var liten? Inte så jättemycket faktiskt.
Äger du några popband t-shirts? Nej verkligen inte!!
När flög du senast? Det har jag aldrig gjort.
Pratar du några andra språk? Bara engelska!
Har du gråtit offentligt? Klart jag har.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jag vill alltid göra tatueringar, hehe.
Vad har du med dig in på bion? Kanske en flaska vatten men inget mer.
Vad har du för väder? Soooool.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Samhälle.
När sov du senast på golvet?  Det gjorde jag en gång när jag kom hemstapplandes till Lis en lördagsförmiddag och var fortfarande riktigt full. Hahaha.
Vilken är din favorit drink? Hm... olika. Men Redbull/vodka eller Orgasm går alltid ner.
Gillar du din boendesituation? Jag gillar lägenheten men inte mer. ;)
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 4-5 timmar.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej inte så ofta vilket är tråkigt för jag gillar stress. :P
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Det har väl hänt nångång men inte ofta.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? Hela 28 år gammal.
Tror du på liv på andra planeter? NEJ!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det ordnar sig..
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej det är jag alldeles för feg för.
Tycker du om att krama folk? Beror väl på vem det är.
Äger du en digitalkamera? Yes box!
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen vad jag kan komma på.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja om det händer flera gånger.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nepp.
Är du mörkrädd? Nej inte så värst faktiskt.
Tre saker du alltid har med dig? Lypsyl, mobilen och mina nycklar.
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Hej

Omgjort var det här!nice :)

Håller med om de tre sakerna man alltid (oftast) har med sig :)

2009-10-14 @ 19:39:44
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback