Gött med måndag!

Frida - Tyvärr så kommer mitt problem kvartstå ett bra tag framöver så det är bara att vänja sig vid sömnproblem då och då, haha. ;)

Chathrine - Jo jag vet vad jag ska undvika men min halsbränna kommer av ingenting när jag väl har såna perioder. Nu verkar det dock har gått över. Skönt!

Marina - Japp det finns bara 6 st filmer så nu har vi med bara den sista kvar! :)



Så då var det måndag igen!
Dagarna bara svischar förbi i raketfart men jag klagar inte för det för jag längtar ju tills den 26'e och 27'e februari så det är bara bra att det går fort, hihi.
Den 26'e så ska Jasas komma på fika , tror jag i alla fall. :) Sen på kvällen så ska jag, G, min kusin och hennes barn ner till min mamma och styvpappa och fira mig och mamma som fyller den 23'e. Lika bra att slå ihop det!
Kan vara kul för min kusin att komma ut lite eftersom hon mestadels bara sitter hemma med barnen. Jag brukar alltid hjälpa henne med Theo (den minsta) så hon får vara sig själv en stund och inte bara vara mamma hela tiden. Det behöver hon..
Den 27'e så ska jag ha födelsedagsförfest här och bjuda några stycken på mat innan alla andra kommer. Sen så åker vi in till West Coast Car Club och festar som aldrig förr, haha.
Kommer bli bra! :) :)

Jag vann förresten kofta igår på auktionen men ingenting mer, jag tyckte det skenade iväg alldeles för mycket i pris så resten sket jag i. Men koftan blir jag glad för att jag vann. Den är nice!
Idag ska jag vika in min rentvätt, dammsuga och fortsätta lägga ut saker på Tradera!


Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Klart att jag kommer på fika då min vän! :)

2010-02-16 @ 18:16:52
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback