Änglatrumpet!



Ottilia -  Jisses vad duktiga ni ska vara då! Jag hade nog med hållt mig på hemmaplan om det fanns massa björn här. Hur går det med din blogg förresten? Va va va? ;D
 
Hanna - Det har setts en björn i Burseryd som ju inte är så jätte långt härifrån, hehe. Bäst du aktar dig ^^



Igår så var vi ju i stan för att hjälpa min styvfar med handlingen och oj vad han shoppade. Fem stora papperskassar som var överfyllda plus 2 st såna 4-pack med mineralvatten för bara 1200 kr !!!
Hur fan lyckas han?! Nästa gång vi ska storhandla så ska jag ge han pengar så får han handla åt oss, hahaha. Och då tar han ändå inte dem billiga märkena, jag fattar inte. Han måste ha magic fingers eller nåt.
Hade det varit våra kassar så hade dem säkert kostat 2000 kr, jag lovar.

Vi strosade runt där på ICA Maxi vid högskolan i säkert en och en halv timme, hittade en massa saker som jag vill ha men inte ska ha. Haha. Bland annat ett par superfina blommiga gummistövlar, det är ju i och för sig inget onödigt så dem kanske jag köper sen någongång i framtiden. Men när man har massa tid på sig så tittar man ju på onödiga things och hittar badlakan, gardiner, kläder och gud vet vad som man vill ha. Dem har faktiskt massa fint där :)

Köpte det nya Pedigree Pal fodret som dem visat på reklamen till Rhoxie och hon älskade det. Hon har ätit dåligt nu dem senaste veckorna men nu så verkade det ju lossna. Det verkar bra det där fodret. Oxkött med grönsaker, äpple och linfrön. Idag blir det nog tyvärr ingen runda på berget i och med att det regnar och då brukar ju fästingarna ha en tendens att smyga fram i gräset. Usch!!!

När vi körde hem Svenne så var han ju tvungen att visa oss sin Änglatrumpet (haha) som blivit så stor och fin nu i sommar. Jisses vad den växt på så kort tid!! Vi ska få en skott av han sen, hihi.


 


Ni som har hund/ar. Vad ger ni för foder? Har ni nåt bra att rekommendera eller kanske någon bra godsak. Skriv!

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Ja du.. Min blogg.. Den kommer nog igång på måndag när Marcus börjar jobba igen å jag kan gå här å filosofera för mej själv.. :-)



Jag äääälskar Ica-MAxi jag mä.. Så många braiga grejor! Men här uppe i ingenstans så finns det ju såklart inget Ica-Maxi.. Snyft!!



Till Loka ger vi Royal Canin.. Kanonbra foder!! Vi bytade till ett billigare foder ett tag för å prova å så var hon grymt less på det hon åt.. Jävlar vilken skillnad både på päls, munodör, humör å hunger!! Å på poopet.. Katastrofalt! Haha!! Nää.. Så vi bytade snabbt tillbaka.. Godis blir det allt möjligt.. Från korv å köttbitar till Frolic å leversnittar.. Och griiiisöron såklart!! En favorit..



Hälsa Svenne att änglatrumpeten va kanonfiiin!! :-)

2008-08-23 @ 13:14:25
Postat av: frida

ja det är helt otroligt hur vissa handlar smart. jag älskar stora matköpställen..så mkt annat att kolla på hihi :D har en utmaning till dig på bloggen. hoppas du får en bra dag imorgon.

2008-08-23 @ 21:19:13
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: Hanna

vi köper billigt foder för 108 kr för 15 kg på Eko till Daizi, du vet ju historiken kring Daizis allergi. Detta är skitbra till Daizi :P

2008-08-24 @ 09:23:10
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Josefin

Shit, önskar vi kunde storhandla för 1200 kronor, good luck liksom! Vi köper "Pro Plan", en stor säck som kostar runt 5-600 typ.. funkar kanon på henne, annars blir hon kass i magen :P

2008-08-25 @ 20:19:58
URL: http://yozefin.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback