Det blev inget!



Här sitter jag och känner mig hängig och nere, det började i förrgår att kännas så men jag tänkte att äh det går väl över.
Men jag har spytt och haft kramper i magen och nu börjar till och med gubben att känna sig dåsig. Hoppas verkligen inte att det är någon smittsam magsjuka som går nu! :(
Hatar verkligen att inte känna mig 100 % kry. Visst kom mitt illamående väldigt lägligt?!
Har Gud hört alla mina böner kanske? Inte vet jag, det enda jag vet är att jag inte är fit for fight alls. Suck.
Nu ska jag i alla fall laga lite mat och se om jag får ner nåt av det.
Skriver nog mer senare!

Förresten idag sa min gubbe nåt roligt som jag aldrig hört förr. Han kallade en snoppidopp för en snok med stödhjul.
HAHAHA!!!

Kommentarer
Postat av: Hanni

HAHAHAHAHAHA, den har jag aldrig hört förut, så skoj! Den måste jag säga till mamma nu och Böna sen, Asg.



Trist som fan att du / ni inte är krya. Hoppas att det försvinner lika fort som det kommit!!

2008-08-24 @ 14:26:21
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: frida

inge vidare att ni är dåliga..hoppas ni snart..väääldigt snart är pigga!



Haha lite fyndigt sagt av din gubbe s

2008-08-24 @ 14:53:29
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: Ottliia

Huvva va trist!! Inge kul å va sjuk.. :-(



Hahhahaha!! Va roooigt sagt.. Snoook.. Hahaha!!



Krya på dej Tottis! :-)

2008-08-24 @ 18:01:29
Postat av: Ottilia

2008-08-24 @ 18:02:53
Postat av: Ottilia

Gaahh!! Va fel de blev nu..



Jo, jag skulle ju skriva att min gubbe nu svamlar på att om jag hade sagt anaconda isf snok så skulle han förstå.. H a h a.. Nåt om storleken som vanligt när de gäller karlar.. ;-)

2008-08-24 @ 18:05:10
Postat av: Josefin

HAHAHA, det var något nytt =D

2008-08-25 @ 20:17:50
URL: http://yozefin.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback