Mätt som en plätt!



Hanna - Du är väl för go, massa kommentarer. Wiiiho!  Jag vet faktiskt inte vad han gjorde men jag lovar att jag ska fråga han sen så du får veta, haha.


Nu har vi intagit vår middag som bestod av potatismos (hemmagjort såklart) och ugnsbakad falukorv. Mummsi fillibabbsi! Jag är så där härligt lagom mätt så jag fortfarande orkar röra mig. Finns ju inget värre än att vara proppmätt och helt svullen. Blä..
Gubben blev tokglad när han kom hem och såg vad som fanns i ugnen, det är en av hans favoriträtter.

Jag tog ner gardinerna här i vardagsrummet innan och dammade av på fönsterbrädan och så bara för att jag skulle bli tvungen att sätta upp dem nya gardinerna sen, hehe. Men så kom jag på att jag behövde 4 st panelhängare och dem ligger i ett skåp högt upp som jag inte når. Kunde iofs tagit en stol och klättrat men lat som jag är så tänkte jag be gubben ta ner dem åt mig. Det skulle jag aldrig ha gjort för givetvis så rev han ner vår stora fina glasvas så nu får han snällt dammsuga upp allt glas som hamnade överallt. Till och med PÅ Rhoxie !!!

Kommentarer
Postat av: frida

åh vilken mummsig middag :D

hon gjorde inte sig illa på glaset??

2008-08-27 @ 16:03:48
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: frida

yeees i love tradera haha

2008-08-27 @ 16:38:16
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: Ottilia

Jag vill oxå veta!! De där om Gert allså.. :-)

2008-08-27 @ 21:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback