Hot hot!



Jisses så hett det är idag då. Önskar att jag bara kunde gå ut och sätta mig i solen o få en snygger bränna men jag vill inte riskera att börja svettas eftersom vi måste ner till Halmstad sen och hjälpa Svenne (min styvfar) att storhandla på ICA Maxi. Lite synd om han om han ska cykla och storhandla ju, hahaha.

Idag var jag uppe kl 7 , yeeeha. Fasen så ovanligt för att vara mig ju men vi hade bestämt att vi skulle åka tidigt till Gekås.
Så sagt och gjort.. vi var inom den där sommar utförsäljningen med men där fanns mest bara skit. Gubben hittade dock ett par fina svarta (sliten look) jeans och en tunt stickad luvjacka. Och håll i er nu, det kostade 64,50 !!!!!!!
Kan ta foto på det sen om ni är nyfikna, men bara om ni är nyfikan :P
Han hittade ett skittuff huvtröja med, den måste jag visa er sen. Jag önskar ju med att jag var en kille när jag är där för där finsn så mycket fina killkläder. Så fuskigt!!!
Men dem ska väl ha nåt nöje dem med eller vad säger ni??

Tittade inte så mycket på kläder till mig själv eftersom jag väntar på ett paket med kläder från La Redoute, jag beställde det i juni och nu ska det vara på väg. Inte en dag för tidigt, suck.
Jag haffade iaf ett par svarta jeans och jag hittade en så fin lite längre tunt stickad vit kofta, som jag grämer mig för att jag inte tog den. Grrrrr...


Kommentarer
Postat av: Linda

oja klart att vi e nyfikna på va gubben din hittade.. ja visst blir man arg på sig själv.. det jobbiga e ju om man hittar något som skulle passa skit bra ihop med tröjan som man inte köpte !!

2008-07-25 @ 14:59:25
Postat av: frida

var det mkt folk där idag?? shit vad billigt..ja gekås har faktiskt mkt snyggt och billigt :D man har råd att shoppa loss hihi

2008-07-25 @ 18:25:37
URL: http://www.mammafrida.blogspot.com
Postat av: frida

vad shoppade ni mer för kul??smakade ölen gott?planer inför helgen?

2008-07-25 @ 21:56:45
URL: http://mammafrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback