Spooky!



Nu är vi hemkomna efter ett snabbt besök på Färgaryd's kyrkogård.Snacka om att det var spooky!
Gubben kom hem här vid 23.30 o kom på att han hade helt glömt av att hans pappa skulle ha blivit 58 år idag, han hade så dåligt samvete stackaren. Men jag kom ju snabbt på att vi kunde åka dit nu inatt. Sagt o gjort...
På vägen dit så lyssnade vi på P4 där dem sände programmet Karlavagnen o vad tror ni det handlade om?
Jo om andra sidan, det okända, skyddsänglar m.m. Det var ju lägligt eftersom vi var på väg till de dödas viloplats.
Rhoxie fick stanna i bilen o hon började ju tokskälla rätt som det var när vi var uppe vid graven. Hua så spooky.

Nu nana!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Fy vad läskigt, ja....

2008-05-29 @ 12:02:55
Postat av: Linda

ja det va ju inte lämpligt att sitta å lyssna på det när man ska till en kyrkogård... Det hände mig något jävligt äckligt när jag skulle till min pappa ca samma tid som ni.. Alla jävla lampor slocknade. jag blev så rädd så jag fick fasen ingen luft.. sen så va det ju på vintern med så jag hörde ju mig själv hela tiden men trode ju så klart att jag blev jagad... :s

2008-05-30 @ 10:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback