Nostalgi!

Ottilia - Ja här ligger löven numera på marken och yr. Ett och annat löv ligger här inne med, haha. Jagar er voffa med löven? Rhoxan brukar försöka få tag i dem ibland men det går inte bra, hahaha. Klart att du ska gosa med henne, hon väntar! ;) Jag förstorar på Postfoto dem är billiga, har snabb leverans och bra kvalitet!

Jasas - Nykterist är du väl nog inte va, hihihihi. :P Festsuget kan verkligen gå och komma i perioder!! Inte så konstigt att du inte känner det där "gamla" suget nu när ni har en söt knodd hemma. Får hoppas på att pappa blir glad för sina förstoringar! :)

Jenni - Här är det redigt på vischan mys, hahaha.


Oj jag hittade en skiva sen förra året som jag bränt med massa blandad musik. Allt från Go Getters till Hasse Andersson, haha. Vadå väldigt blandad musiksmak? Det är en perfekt fest skiva iaf!
Får man ta hunden med sig in i himlen?....

Nu har det slutat att blåsa med orkanstyrka här och inget regnade heller. Lite synd för jag tycker det är mysigt med regn ju!! Speciellt idag när jag och Rhoxan ändå bara sitter här hemma själva och myser. Hon ligger i soffan med huvudet på armstödet och blickar ut genom fönstret, hihi. Hon har nog lite tråkigt nu när inte husse lekmannen är hemma. Men varje minut kan inte vara en fest säg.
I morgon är det dags att gå upp tidigt igen, eller vi börjar i och för sig senare i morgon än vad vi brukar göra. Räcker att jag stiger upp 5:30 och det är en jävla skillnad mot 3:45!!  Gotte!
Nu ska jag nog sätta mig i soffan en stund och lösa lite korsord i min nya korsordstidning!!


Kommentarer
Postat av: Jasas

Ja, 3.45 är mitt i natten ju! 5.30 känns mycket mer humant!!!!



Nykterist var väl att ta i men oftast då jag och Björn tänkt att ta oss några glas vin så bangar jag alltid ur.. haha! Det var sen Pia's 25 års fest :P

2008-11-10 @ 16:01:05
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Haha.. Näää.. Här har typ löven redan geggat ihop sej å börjat förmultna å fryst så det ligger äckliga bruna hårda kladdgrejor överallt så man knappt ser va som är hundpoooop å va som är blad.. Tror inte hon har jagat fina nyfallna löv.. Inte va jag kommer ihåg.. Snöbollar däremot är hon galen i å hoppa efter.. :-)



Åååh, va bra med en länk, den ska jag kolla in på en gång.. Loooove dina tips!!



Stackare som måste upp såååå tidigt!! Galet!!!

2008-11-10 @ 23:35:56
Postat av: Jenni

Gött med sovmorgon till 5.30 hehe ;) Hur länge jobbar ni när du går upp 3.45?

2008-11-11 @ 08:56:49
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Jenni

Och förresten, härlig ny header! Kul och höstig!

2008-11-11 @ 08:58:11
URL: http://jeinyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback