Orka!


Jasas - Då ska jag anta utmaningen sen kanske. Har nog inte 5 att utmana, hahaha.

Ottilia - Jag är här! var är du? :P


Jag har inte orkat blogga nåt mer i veckan för vi har haft sjukt mycket att göra och värre kommer det bli i nästa vecka.
Snyft.
Vi skulle åka till Gekås idag men pengarna ville ju inte komma in, gaaah. Så dem kommer väl in på måndag.
Jävla satans rövhåls skit!
Kan ju inte åka nästa vecka för jag jobbar på morgonen/förmiddagen och gubben jobbar på kvällen.
Ingen annan som vill åka? Jasas? :P

Fan vad jag måste varit trött igår morse. När jag skulle hoppa ut ur bilen så kom jag inte ut och sa att vad fan har jag fastnat nånstans? Gubben sa till mig att det kanske underlättar att ta av bältet. HAHAHAHA!!
Sen så slängde jag en tom toarulle rätt ner i svabbvattnet och inte i sopsäcken. Jaaaa jag säger då det.

Ska bara tillägga att jag fått ändra i detta inlägget 3 ggr nu pga stavfel. Jag är nog trött ja.

Kommentarer
Postat av: Jenni

Haha snyggt med bältet ;) Hoppas ni mår bättre nu då!

2008-11-21 @ 19:56:51
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAH, förlåt men jag tyckte det var så kul med bilbältet, SKRATT! Trodde först att du hade låst dörren ;P



Jag ska tyvärr INTE till Gekås, hua! Men annars hade jag ju givetvis tänkt på dig direkt!!!

2008-11-21 @ 20:54:09
Postat av: Hanna

..ja som du förstod var det ju jag som skrev, men ändå ;P

2008-11-21 @ 20:54:40
URL: http://jasas.se
Postat av: frida

tack ;) japp det ligger i tranemo..hur visste du det?

2008-11-22 @ 07:59:21
URL: http://frudernmar.blogg.se/
Postat av: Ottilia

HAHAHAHAHAHHAHA!! Skrattattack!! Bilbältet... Snacka om å va trött!! :-D



Gött att du e tillbaks.. Saknar dina inlägg, som förgyller vardagen för mej, när du inte bloggar.. :-)



Jag vill till Ge-Kås!! Typiskt att de ska va så långt annars hade jag kommit å plockat upp dej.. ;-)

Tror de är dax för dej å soooooova ut..

2008-11-23 @ 21:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback