Friday!


Jasas -  Du är så söt! ^^

Ottilia - Det var ett roligt ord, velourhagga. HAHAHA!!!

Jenni - Den luktar faktiskt så gott att man vill smaka, hehe.


Fredag idag då och helg igen.. ja tiden går fort som jag sagt tusen gånger innan. Har inget direkt planerat denna helgen vilket är gött som fanken! Det blir värre nästa helg..puh. Men så är det när man är poppis, hahaha. ;)
Hade skoj idag på jobb, har ju bara en fabrik att städa på fredagar och där är det roligast att jobba för dem är så jädrans snälla och trevliga där, hihi. Gött med frallor och varm choklad var det med :)
Perfekt avslut efter städet med en frulle ju!
Nu är jag hemma igen och Vofflan har ont i halsen nu igen, jädrans hund då. Vet inte om hon kanske satt i drag i natt när gubben och Jonny var ute och åkte. Hon är ju så fruktansvärt känslig för sånt sen hon hade problem med sina tonsiller.
Nu undrar ni säkert varför dem var ute och åkte i natt eller hur? Hehe..
Jo dem är ju med i Rydöbruks grannsamverkan så man har en vecka då 4 st delar på att köra i vissa områden på kvällarna/nätterna. Vilka muppar, thihihihi.

Jag måste bara säga att jag tycker det är så roligt att reta upp folk som förtjänar det, så gött vi skrattat åt detta jag och Lis.
Den satt verkligen där den skulle i alla fall. Haha!
Folk får gärna störa sig hur mycket dem vill.. jag är van vid att det alltid är någon liten lus som gör det. Jag säger vad jag tycker och det med besked och det kommer alltid att störa vissa människor som inte är likadana själva.
Varför sitta och vara tyst som en mus när man kan öppna käften och säga vad man vill och vad man tycker. That's me!



Kommentarer
Postat av: frida

så gott med en lugn helg. vad händer nästa helg då?lät som du var väldans upptagen då tihi

2008-10-17 @ 11:41:21
URL: http://mammafida.blogspot.com
Postat av: Jenni

Stackars lilla vovven :( Hoppas hon blir bättre! Ni får vila hela familjen idag då ;)

2008-10-17 @ 11:58:48
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Jasas

SÅ trist det med Rhoxie, suck! Får fan hoppas att det bara försvinner fortare än fän!



Så duktig Gert och CO är, hahahaha! :D Inte illa, impad!



Klart som fasen att du ska säga vad du tycker - sån har du alltid varit (iaf dessa åren som jag känt dig) och det är skönt att NÅGON är ärlig rakt igenom och inte bara så j-a cool 'bakom ryggen', såna människor kan dra åt pipsvängen!

2008-10-17 @ 16:42:41
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback