Dags att hoppa i bingen!


Jasas - Thanks! Det ska vara du som lägger märke till sånt. Öga för detaljer har vi båda två, hihi. Då får jag ju smaka den där tonfisken någongång :)


Nu börjar jag faktiskt känna av att jag är pömsig så jag ska alldeles snart borsta tänderna och sen krypa ner i min sköna säng. Tror jag ska lösa lite korsord i sängen för att bli riktigt trött i huvudet. Rhoxan ligger och gnager på sitt märgben nu inne i sovrummet så jag får väl stå ut med det ljudet ett tag i alla fall. Det är så typiskt henne att börja gnaga på kvällarna.
Gubben kommer inte hem förrän vid 23:45 och förhoppningsvis så snarkar jag då, men kommer säkert vakna till av att han kommer in. Fasen så sega vissa tangenter är, undra om det kommit grogg i dem i helgen?! Hm..
Bilder kommer upp i morgon!

Natti Natti på Er alla!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Klart - du märkte ju när jag bytte ut ljuslyktan på tv-bänken mot växten :) (exempelvis), det tyckte jag också var häftigt!



Hoppas du snarkar gott och att du somnar om lika gott när G kommer hem. Får se hur min natt blir... KRAM

2008-09-29 @ 22:37:07
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: myran

hehe.. de kan komma grogg på mycke konstiga ställen ibland.. ;p

2008-09-30 @ 13:03:53
URL: http://myra.blogg.se/
Postat av: Linda

De e la gött att lyssna på det ljudet... Gah min vovve som jag hade fick inte behålla sitt på natten. Elakt va ?? moihihihi !!!!

2008-09-30 @ 13:42:49
URL: http://linda81.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback