Gårdagen!



Hanna - Ja det var väl snällt att jag fick följa med, hahahaha.

Frida - Yes han spelar Eddie Meduza musik, syns inte det? Haha ;)


Jag hade det jättekul hos Hanna igår kväll och det var massa gott med kycklingsallad som vi åt. Sen blev det vin och chips med dipp. Yammie!
Det var skitkul att träffas igen Hanni, det får vi snart göra om!!!


  

Tyvärr så tog jag inga fler bilder än detta, det hanns liksom inte med. Vi hade så mycket att tjabba om så att fota glömdes helt bort, haha. Jag blev nog allt lite lullig igår, thihi.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag såg direkt att han spelade sådan musik, du sa det även till mig igår men nu då jag såg han så så förstod jag direkt :P



Det var ju för väl att du inte tagit några på mig, HAH! Så som jag såg ut :P



Tack själv! :D

2008-09-06 @ 18:28:22
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Linda

jag förstod att du missade att ta kort... brukar bli så när man har trevligt med en massa tjöt :)

2008-09-06 @ 19:46:33
URL: http://linda81.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback