Lista!


Nu blev jag utmanad av söta Jasas att göra denna lista.

Två saker som skrämmer dig:
1. Döden.
2. Psykopater,haha.

Två saker du har på dig just nu:

1. Svarta träningsbralls.
2. Power Big Meet t-shirt.

Två av din favoritlåtar just nu:

1. Nordman ft. Rastegar - Livet som en värsting.
2. Takida - Curly Sue.

Två saker du vill ha i ett förhållande:

1. Tillit.
2. Ärlighet.

Två sanningar:
1. Jag är så trött men ändå rastlös.
2. Jag vill att surgubben ska vakna så vi kan åka och köpa kycklingsallad, hehe.

Två saker som du attraheras av:
1. Manlighet (inga pojkigheter tack).
2. En snygg och muskulös rygg.

Två av dina hobbys:

1. Korsord.
2. Inredning.

Två saker du verkligen verkligen vill ha:
1. Kycklingsalladen.
2. En ny mascara.

Två saker du vanligtvis inte skulle erkänna:
1. Att jag har telefonfobi när det gäller att ringa viktiga samtal.
2. Kan inte komma på nåt mer just nu. Brukar inte "skämmas" för saker.

Två saker du tänker på just nu:
1. Fortfarande salladen, haha. (nu börjar det bli tjatigt).
2. Om jag ska vara nykter eller inte ikväll.

Två saker du börjar må illa av:
1. Gamla unkna sopor.
2. Lukta gammal-gubbe-instängt. Hahaha.

Två personer du utmanar att göra denna lista:

Linda och Ottilia .

Kommentarer
Postat av: Jasas

Jag har lämnat kycklingsallad träsket och är inne på tonfisksallad ist, det du! En dejt på msn snart!

2008-09-27 @ 21:01:32
Postat av: Ottilia

Jaaa.. JAg ska anta utmaningen.. Ska bara bli bättre så jag har ork å lust å börja mä bloggandet igen.. Äääälskar ju utmaningar egentligen.. :-)

2008-10-02 @ 23:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback