Idag skiner solen!

Vilken härlig dag med massa solsken och värme!

Gick upp kl 4 i morse men fattade inte först att jag faktiskt skulle gå upp så jag var nog en aningens trött ja. Stapplade in i duschen och åt sen en macka och sen åkte jag till Hylte. Det duggade en massa i morse och jag undrade om det verkligen skulle bli så fint som dem hade lovat men det blev det ju. Tur det för vi har putsat en jävla massa fönster idag och i morgon fortsätter det. Ska putsa fönster i ett hus och sen på 2 st matställen..mina fingrar kommer se ut som russin. Hahaha.

Åhå vad jag längtar tills på lördag, det kommer bli så roligt. En galen kväll blir det definitivt! Hehe..
Nej jag har nog inget mer att förtälja just nu.. har så svårt för att koppla av så jag sätter punkt här.

Kommentarer
Postat av: Marina

hehe russinfingrar! :)

kom hit och tvätta mina med när du håller på vet ja´.. har inte fått tummen ur än...hehe ;)

ha en bra kväll (♥)

2009-04-01 @ 20:23:00
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: ♥ Jasas

Längtar också galet mycket till lördag :D

2009-04-02 @ 10:31:13
URL: http://jasas.se
Postat av: Ottilia

Fyyy va fuskigt väder ni haft!! Här ligger säkert en halv meter snö fortfarande å i solen va det hela 8 grader igår.. Blääää!! Vill ju mä ha krokusar å snödroppar nu!!

2009-04-02 @ 13:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback