Lista!

Har stulit denna listan från Jasas !


Lovar du att vara ärlig? Men självklart!
Du heter: Ann-Sophie
Smeknamn: Anso.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Har ingen sörjlåt, hehe.

Beroende av: Ha skoj på helgerna, haha. Min voffla!
Vem behöver du mest just nu: Hm... mina vänner. 
Vad tror folk om dig? Att jag är helgalen, haha. Oops då.
Stämmer det? Jodå det gör det väl.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögonbryn :P
Vad säger du för att imponera på någon? Varför ska jag impa på nån?!
Hur imponerar man på dig? Hm.. få mig att skratta så är saken biff.
Brukar du skratta för dig själv? Haha ja!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Om du suger av mig inatt" Hahaha. Fråga inte! ;)

Var bor du? Hos mitt ex i väntan på min lägenhet.
Trivs du där: Nja.. sådär. Det funkar ju så länge!
Äger du några converse: Nej och jag kommer aldrig göra det heller.
Sprit, cider, vin eller öl: Dum fråga. SPRIT!
Brukar du bli för full: Jo men visst det händer.
Vad har du för mobil operatör: Halebop!
Är du allergisk mot något: Pollen.
Har du haft sex idag: Nej verkligen inte! Jag är ju en nunna! :P
Nästa mål i ditt liv: Flytta och få in fler jobb till företaget.
Hur svarar du i mobilen: Hallå?
Vem ringde du senast? Lis tror jag. 
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att jag skulle komma dit. Mohaha.
Antal timmar sömn inatt:  För många så nu är jag trött bara för det. Hate it.
Sov du ensam: Japp japp.
Brukar du komma i tid: Ja allt som oftast. 
När mår du bra: När allt blir som jag vill, haha.
När blev du fotad senast: I fredags när vi var i Varberg på Wheels & Wings!
Hur känner du dig nu: Trött trött och trött. 
Vanligaste färg på dina kläder: Svart.
Vad tycker du om fötter: Tycker inget speciellt om dem. Dem är bra att ha iaf, haha.
Vad saknar du: En kompis på nära håll som är lika galen som mig. Alla bor så långt borta ju..
Hade du en bra kväll igår: Sådär.
Favorit dryck på morgonen: Först vatten sen kaffe.
Rakar du benen: Ja det gör jag.
När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag är ledig så blir det efter midnatt och när jag jobbar senast 22.
Är du blyg? Ja det kan jag vara nångång.
Sysslar du med någon idrott: Haha nej..
Vill du hellre ha mail än brev: Njae kvittar väl.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Passion vid första ögonkastet tror jag på!
Har du spytt offentligt: Ja!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ligga ;)
Är du nöjd med ditt liv: Mjo...
Är du bortskämd: Nej det är jag inte.
Vad gör du i morgon: Då ska jag till SS först och sen ska jag nog ut på kvällen.
Vad är det värsta du vet? Folk som är för jävla ego!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Inte en aning..
Vad behöver du just nu? Alltid pengar.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Vet i fan.
Vad längtar du till? Imorn kväll tror jag, hehe. Eller varför inte till ikväll? Beror helt på...
Har du bra vänner och äkta vänskap? JAAAA!!!
Vad använder du för shampoo? Just nu nåt skit från Elvital.
Vad är det finaste du fått? Mina vänner.
En speciell dag du minns: Många!
Tycker du om någon just nu: Hahaha.
Om fem månader: Jobbar jag som fän.. 
Du samlar på: Foton och minnen.
Gröna eller röda äppeln: Inga.. haha.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Lis om jag är arg och Gert om jag är ledsen.
Gillar du golf: Eh nej.
Vilken tid gick du upp idag: 12 typ :S
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja (tyvärr).
Har du strumpor på dig nu: Nepp hepp.
Vad ska du göra ikväll: Jag kanske ska dricka lite och åka till ..... .
Är det okej att gråta: Ja självklart!
När grät du senast: Det kom nog en liten tår igår eftermiddag men varför säger jag inte!
Laddar du ner musik och film från Internet: Japp vem fan har råd att köpa massa skivor!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala skulder, shoppa och bjuda mina vänner på en kryssning eller nåt liknande.
Bär du glasögon eller linser: Nej!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Absolut inte.Fy fan vad töntigt!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Runt 10 tiden. 
Har du piercing: Nej inte nu längre.
Vill du gifta dig: NEJ!
Vill du ha barn: Inte som jag känner just nu.
Solar du ofta: Ja när det är sol ute, haha.
Är du bra på att laga mat: Oh ja!
Gillar du att dansa: Nej inte så värst.
Är du flygrädd: Ja!
Hur vig är du: Som ett kylskåp.
Vad dricker du helst när du är törstig: Kranvatten.
Vilken är din favoritglass: Twister.
Tror du på ett liv efter döden: Mmm...
Tycker du om sushi: Vet inte, & vill inte prova heller för den delen. (samma svar som Jasas).
Vad äter du helst när du ser på film: Ingenting. 
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.
Har du tandläkarskräck: Ja verkligen!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Både och.
Vilken ögonfärg har du: Dem är blå.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Yes!
Biter du på naglarna: Nej verkligen inte. Så satans äckligt ju!
Röker du: Jag feströker ibland. 
Hur ofta tränar/motionerar du: Promenader med hunden. 
Senaste låt du hörde: Rus med Lill Lindfors. 
Vad gör du på helgerna: FESTAR!


Kommentarer
Postat av: Anonym

WOW, en uppdatering!!!!!!! Det var som fan, kul ju :D

2009-07-23 @ 20:37:07
Postat av: Marina

wiho.. lära sig lite mer om dig :)

2009-07-30 @ 19:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback