Dags för en lista!

Denna listan hittade jag inne hos Chathrine!


DIN OMGIVNING

1. Hur många är det i din klass?
-  Jag går inte i skolan.
2. Känner du några som röker?
-   Ja väldigt många!!
3. Hur många är Ni i eran familj?
-   Vilken familj?
4. Har ni några husdjur?
-   En stor och hårog voffe finns här.
5. Känner du någon som knarkar?
-   Yes! Finns många som partyknarkar.

OM DINA VÄNNER

1. Har du någon riktig vän?

-   Ja flera stycken.
2. Hur många vänner har du?
-   Många!
3. Vilket kön är oftast snällast?
-   Det är så fruktansvärt inviduellt det där.
4. Hur ser dina bästa vänner ut?
-   Världens finaste såklart!

MUSIK

1. Vad är musik?
-   Ett måste i min vardag för att må bra.
2. Vad lyssnar du på?
-   Nästan precis allt. Jag är en redig jävla allätare!
3. Vad är dålig musik?
-   Indiepop, hua hua!
4. Har du något favoritband?
-   Nej jag har olika favoriter beroende på humör.

TRAGISKT

1. Känner du dig värdelös?
-  Ja det har hänt.
3. Röker du?
-   Ibland när jag festar men inte så ofta.
4. Har du någon gång försökt begå självmord?
-  Nej!
5. Känner du någon som begått självmord?
-  Ja en av mina bästa vänner tog sitt liv.
6. Känner du någon som tänkt begå självmord?
-  Nej aldrig nån som planerat det som jag vetat om.
7. Har du någon gång gråtit dig själv till sömns?
-  Eh ja!
8. Har du någon gång provat droger?
-  Ja jag har provat cannabis och amfetamin några gånger och det står jag för! Ingen ska komma här och döma mig. Jag är vuxen och det är mitt egna beslut.
9. Har du någon gång prövat alkohol?
-  Sprit är livet, haha. Nej då.. men klart jag dricker alkohol..
10. Är det någon som du brukar ha "djupa samtal" med?
-     Ja men visst.
11. Är det någon som har sålt alkohol till dig?
-     Ja smuggelsprit och hb is the shit.

OM KÄRLEK

1. Är du kär?
-  Nej!
2. Vad tycker du om kärlek?

-    Härligt så länge det varar.
3. Har du någon gång varit olyckligt kär?
-  Yes!
4. Vad är de längsta du har varit kär i någon?
-   I några år.
5. Är du homosexuell?
-  Nej karlar är livet.
6. Tänker du gifta dig när du blir stor?
-   Nej verkligen inte!
7. Tror du på kärleken?
-  Ibland tvivlar man ju...


Kommentarer
Postat av: chathrine

haha, nu kom jag och tänka på tv-serien "Söderkåken" och Monica Zetterlunds replik "Se karlar, de ä livet dä se".

2009-06-03 @ 09:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback