Hopp hopp.


Solen skiner och det är en fin höstdag men vad gör jag? Jo jag sitter inne och degar. Hehe.
Har faktiskt varit ute hela förmiddagen och putsat en massa fönster. Fi fasen vad kallt det var, det var ju till och med is på en del fönster! :O
Trodde fingrarna skulle förfrysa där ute och inte blir det bättre av att hålla i den förbannade "pinnen" som är av metall. Ja ni hajjar läget... :P
I morgon blir det ännu mera putsning, hua hua. Hela Konsum!!!


Ska snart börja laga lite foodish eftersom det inte blivit gjort än. Det blir gryta, potatis o massa grönsaker. Åh vad mumma!
G åt kroppkakor och bacon innan han stack till jobbet. Tvi vale...
Funderar på att börja på en kur med Herbalife faktiskt. Känner att jag behöver ny energi och det får man verkligen av Herbalife! Sen att man gå ner några kilon på köpet är ju inte alls fel. Hahaha.
Hatar verkligen att känna mig så där seg och såsig i huvudet. Jag vill vara PIGG hela tiden ju.
Tips?


Kommentarer
Postat av: Hanna @ jasas.se

Snajsigt här är

VÅGA ANVÄNDA VANTAR KVINNA! Några måste det ju finnas som du kan ha??



Hum, jag vet faktiskt inte.. sluta drick kaffe+ :P

2009-10-15 @ 17:00:58
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback