Jaha..

Helg igen då men det känns som det kan kvitta för det verkar inte hända nåt skoj ju! :(
Orka sitta här hemma en hel helg, haha. Nu när jag känner mig bättre med förkylningen och allt.
Hade nog ganska så hög feber igår för jag kallsvettades som en gris och kunde inte ens hålla mig vaken. Usch!
Men duktig som jag är så har jag jobbat hela veckan i alla fall, det ni.

Vilken jävla vecka det har varit!
Ett skottdrama, en bilolycka, ett dödsfall och igår en älgkrock. Allt med personer jag känner/vet vilka det är.
Kan det bli värre???!!!
Tankarna har bara snurrat i huvudet och det har varit väldigt svårt att sova. Dels för allt som hänt och dels för förkylningen. Man stannar verkligen upp och tänker efter i såna här stunder!
Det har varit många dödsfall runt omkrings oss här uppe den senaste tiden och alla har varit unga människor.
Allt kan vara över på en sekund...

Ta vara på varandra!

Kommentarer
Postat av: Marina

Hej.. du har så rätt..livet kan vara över när som helst.. hemskt.. :/



Hoppas du får en fin helg, själv ska jag jobba.. och........jobba. :P

2009-10-02 @ 15:00:27
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback