Aj!


Gissa vad jag har råkat ut för IGEN?
Jo jag har haft sån extrem tur så jag har fått tillbaka mina härliga blåsor och denna gången på båda händerna!
Det kliar som fan och jag känner mig en aning handikappad då jag inte kan göra så mycket. Är fullt mellan fingrarna så de är svullna och äckliga. Bläää!
Vet inte hur det ska gå att jobba i morgon eftersom jag helst inte ska vara i vatten och massa medel, men men.
Satt precis och kliade mig på kinden och nu är där helt rött och det ser ut som små utslag! :O
Vad är detta?!

Denna dagen känns mest som skit, eller inte så drastiskt kanske. Men ett brev som låg i brevlådan gjorde mig lite ur balans idag. Men jag får helt enkelt skylla mig själv och ta konsekvenserna!
Sånt är livet..

Nu ska jag faktiskt ta och skutta in i duschen så jag blir ren idag med, haha.

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Jävla blåsor! ..rent ut sagt! Suck :( Hoppas dem försvinner lika fint som förra gången - men det tog väl sin lilla tid? ><



Du fixar det här, du lär ju dig, som du själv skrev! SMACK!

2009-09-07 @ 18:54:36
URL: http://jasas.se
Postat av: Jenni

Tänkte först att du kanske kan ha handskar, men det blir kanske ännu värre med värme och svett och så? Jobbigt att ha sånt, speciellt när man jobbar som du gör. Så domt, hoppas det blir bättre!

2009-09-07 @ 20:51:03
URL: http://jeinyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback