Blaha!

Ännu en dag i detta liv då...

Gick upp halv 5 i morse och duschade av mig och rantade sen bort till Lis. Efter en halvtimme så åkte vi till jobb och städade som två tokar. Men vi hade bara det jobbet eftersom hon vi skulle städat hos sen ringde återbud och ändrade dag. Kändes ganska gött med tanke på hur trött jag var!
Jag har börjat sova så dåligt på nätterna. Känns som att jag ligger i dvala bara.. skitjobbigt rent ut sagt.
Men det går väl över det med.

Har fått lite gjort här hemma idag vilket känns gott som fasen. Nu ligger både hunden och katten och sover så allt är tyst och lugnt. SKÖNT! :P
Kisebebben kan verkligen busa.. oh boy. I förmiddags var hon rent galen, haha. Men vi tog ut henne så hon fick hoppa och leka i skogen här brevid. Det tyckter hon var roligt, thihi.
Sen så fastnade vi hos Lis och drack kaffe. Mums!

Vet inte alls vad jag ska hitta på idag? Hm... Lika tråkigt som vanligt är det. Men men.. så är det väl när man bor i en byhåla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback