En dag närmare löning!

Åh vad jag vill ha FREDAG nu! Inte för att helgen börjar då utan för att det äntligen är dags för löning. Det ekar tomt här i både skafferi och kylskåp, snyft. Riktigt tomt!!
Det enda som är bra med att inte ha några pengar är att man inte kan köpa några onyttigheter, hehe. Har nog fan fått mig min sockeravgiftning nu och det behövdes. Är inte alls lika sugen på choklad som jag var bara för nån vecka sen. Göttans!!

Nu slutar snart G så det är väl dags att börja med middagen. Får bli karrékotlett med sås och pasta. Haha vilken jävla blandning men man får ta det som finns hemma säg. Skulle ju mycket hellre ha potatis till och massa grönsaker. Mmm...
Och JAAA jag bor fortfarande hos mitt ex i väntan på en egen lägenhet. Jag ska få en här på samma gård men det tar sin lilla tid med en väldigt så seg hyresvärd som knappt aldrig är här. Det blir en del lediga lägenheter snart eftersom alla Migrationsverkets lägenheter sägs upp snart. Alla flyktingar ska vara flyttade senast i februari.
Det får gå.. vi är ju vänner och så.
Jag vill gärna bo kvar i samma område för att jag trivs här, har vänner här och den jag har företaget ihop med bor här med så vi samåker till jobben. Perfa! :)
Så nu vet ni alla hur läget är...

Nä maten var det ja!

Kommentarer
Postat av: Marina

jaaaa snart fredag :)

Och smaklig spis! :)

2009-09-23 @ 15:01:16
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: JASAS.se

Nu är det ju fredag!



Jag tycker du gör helt rätt i hur du bor, du är en smart tjejja!!

2009-09-25 @ 15:45:14
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback