Fixardag!

Jag hade tandvärken i ca ett dygn innan den sakta försvann och nu är jag bara lite öm men annars så är det bra! :)
Men jag måste såklart dra ut skiten det fattar jag ju, haha.

Vaknade kl 5 i morse och var pigg. KORS I TAKET!!!
Ställde mig i duschen och sen åt jag en macka och slösurfade lite så tiden skulle gå. Rantade bort till Lis runt 6 tiden och sen åkte vi till första jobbet. Har haft 3 jobb idag varav ett var flyttstäd men det var bara en liten etta så det gick ju snabbt. Sen så fortsatte jag att vara flitig och putdade både mina och Lis fönster.
Så jäkla gött att ha det gjort! :)
Funderar på att byta gardiner i vardagsrummet och köket imorn kväll om jag hinner. Är så trött på dessa som är uppe, dem har ju hängt där sen i januari. Jaaa så får det nog allt bli.

Nu måste jag tvätta bort min ansiktsmask. See ya later!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Duktig du var igår! :) Jag putsade mina i veckan, också. Fast bara invändigt.. når inte upp så jag får köpa en förlängd skrapa.

2010-04-23 @ 23:50:15
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback