Pain!

Usch jag har verkligen inte sovit en blund på hela natten. Slumrade in runt 22.30 tiden men vaknade kort därefter med ett ryck och tandvärken började komma sakta men säkert. Gick upp och tog 2 Panodil och la mig igen men det var lögn i helvete att sova för värken fortsatte. Har sammanlagt tryckt i mig 4 Panodil och 4 Treo plus att jag gurglat med både Listerine och Hexident hela natten. Jag tog till och med en sup hembränt!
Det hjälpte väl i en halvtimme eller nåt.. Nu är jag så desperat så jag faktiskt tagit en Propavan (sömntablett/lugnande) och jag ska jobba om en timme. Kommer bli kanon det här, eller inte.
Men jag är hellre helt slut och seg i huvudet än har värk det ska gudarna veta.
Känns som att det börjar släppa lite nu och jag HOPPAS verkligen att det håller i sig.

Både hunden och katten har märkt på mig att jag inte kunnat sova och att nåt varit fel så dem har inte kommit till ro dem heller. Stackarna.. tur deras husse kommer hem från sitt nattpass snart och nanar med dem.
Jag har läst, löst korsord, surfat via mobilen och diskat, allt för att försöka få hjärnan att fokusera på annat än smärtan. Jisses!
Varför kan inte bara tandläkaren söva ner mig och rota igenom hela jävla käften?!
Jag hatar att ha en sån här tandläkarskräck och så är man ju fattig som en lus med. Suck.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Frakten på e.l.f. är inte alls dyr, runt 40-50kr tror jag :)

2010-04-20 @ 13:10:45
URL: http://www.ssnadra.se
Postat av: Marina

stackars dig!!! hoppas det går över..med eller utan tandläkarbesök!

2010-04-20 @ 15:36:49
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: frida

fy vad jag känner med dig. Vilken värk som helst går an förutom jävla tandvärk. Usch det är så hemskt.

2010-04-20 @ 20:47:16
URL: http://frudernmar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback