Guten Morgen!

Fast det var ju ett bra tag sen jag gick upp men vad fasen jag önskar Er god morgon ändå!
Har ni haft en bra helg?

Igår (lördag) så åkte vi in till Halmstad och hjälpte min styvfar att handla. Strosade omkring inne på Maxi i säkert en timme. Jag har inte varit där på flera månader, shiiit. Tycker det är kul att gå omkring och titta på alla saker för dem har ju verkligen allt där. Följde alltid med Svenne (min styvpappa) när jag var mindre och handlade och jag fick allitd nåt, hihi. Kommer ihåg hur överlycklig jag var när jag fick Ronny & Ragge skivan. Hahaha!
Vadå dålig musikstil, hihi. Men det var ju längsen! ;)

Vi fick i alla fall 350 kr av Svenne som tack för att vi kom ner och körde han. Hade ju för sjutton räckt med lite bensinpengar men han insisterade så det var bara att tacka och ta emot. Fick 2 st av den nya Xidern med, mumma. Den smakade gudomligt fräscht och inte alls sötsliskigt som jag trodde först. Så dem ska jag lätt köpa till nästa helg. Wiiiho!
Sen så blir det ju grogg med som vanligt, hehe. :P

Idag blir det en lugn dag skulle jag tro. Ska snart hoppa in i duschen så jag blir ren. Har satt på vattnet nu så det är väl varmt om en kvart eller nåt, haha. Visst är det sjukt att behöva vänta en kvart på varmvatten i en lägenhet?!
Vi har ju alltid kallt här inne med, det kommer aldrig över 19 grader. Burr!
Blir väl ett glas vatten hos Lis sen med (dricker ju inte kaffe längre) och så ska jag försöka komma ut på en långis med Rhoxie. Hoppas dem kommer och plogar här snart!!!

Tjipp så länge!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Finns väl nån typ lag eller nåt som säger att man inte får lov att ha lägre än 19 grader i hyreshus? Låg högre om man var gammal/pensionär men om det inte ens går över 19 då måste dom ju fixa det!



Vi trodde vi hade under 19 också, men så mätte vi och då låg det på 20-22 men det drar från alla håll och kanter, eller två iaf, så det känns så kallt.

2010-02-21 @ 11:35:22
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: ♥ Jasas

Ronny och Ragge äääääger! Hahaha! :D



Åh vad snällt av Svenne. Ni hjälper liksom varandra! Förstår hur mycket han uppskattar att "ni" kör.. det måste ju underlätta något enormt!



Jag saknar dig på msn ikväll.. :C

2010-02-21 @ 21:39:01
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback