Hej hopp!

Nu har jag varit lazy igen. I'm so sorry friends! ;)

Idag så har jag workat med en rolig person. Vi käkade fralls på Preconal så det stod härliga till, haha.
Så nu är jag fortfarande mätt och belåten...
Efter jobbet så åkte jag med Alexandra till Polisen i Hylte och vi läste igenom ett förhörsprotokoll. Både satt där med öppen mun i ren chock. Fy vad människor kan ljuga. Det är för fan inte klokt!!
För att dra en lång historia kort så kan jag berätta att Alexandra och hennes familj blivit terrade av en släktmedlem ett bra tag och när jag och Alexandra var på Schoughs Loge så fick hon ta emot 3 st örfilar av sin faster!!
Jag såg allting och har lämnat in mitt vittnesmål men det gick ändå inte vidare, inte ens till en åklagare.
Detta bara för att hennes faster har 2 st vittnen, bland annat sin man (vadå jäv) som ljuger för hennes räkning. Jag är så jävla förbannad.. det finns ingen rättvisa i vårt samhälle längre.

Mig kunde dem sätta i en rättegång och ödsla pengar på för en ynka liten örfil som jag dessutom redan erkänt. Det hade räckt med att ge mig böter direkt!
Där ser man hur skillnad det är på folk och folk minsann..
Nog om det!!!

Väntar på att G ska komma hem från jobbet sen ska vi dra ner till Halmstad nästan direkt och hjälpa min styvpappa att handla. Sen ikväll så blir det kanske ett glas champagne mer Lis som idag fått reda på att hon vann över Försäkringskassan. Äntligen nåt bra som händer!!!

Ha en trevlig fredag alla underbara!


Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Fy fan vad jävla sjukt samhälle vi lever i! Det är helt jävla sjukt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kul för Lis iaf.. :D

2010-02-19 @ 19:34:10
URL: http://jasas.se
Postat av: Jenni

Kan bara instämma med Jasas; SJUKT!

2010-02-20 @ 14:15:08
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: chathrine

Konstigt att de tog mannen redogörelse, för då jag skulle anmäla ngn för misshandel, olaga hot och försök till mord - så tog de inte mammas vittnesmål just för hon är för nära anhörig.

2010-02-21 @ 21:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback