Segodag!

Herregud vilken segodag det är!!!
Inga nya blogginlägg att läsa, ingen rolig på msn, helt dött på FB och ensam hemma med bara djuren som sällskap. Visst är det väl synd om mig? Hahaha.

Jag mejlade kommungubben innan idag men jag har inte fått nåt svar ännu. Så dålig stil, men jag kommer att fortsätta mejla honom varje dag tills han svarar. Skam den som ger sig!
Idag så har jag fortfarande ont i svanskotan och även i nacken när jag böjer huvudet bakåt. Upptäckte detta när jag stod i duschen i förmiddags. Satan vad ont det gjorde! :(

Jag undrar om det kommer nåt nice på tv'n ikväll men det gör det säkert inte som vanligt. Jag vill att alla serier ska ha säsongsstart typ NU!
Är det någon som vet när Hem till gården börjar igen?
Har googlat på det men kan inte hitta svaret nånstans, snyft...

Klickade mig in på Tradera's sida innan och jag fastnade där i typ en timme, hehe. Har budat på en kofta (36 kr), en Max Factor mascara (2 kr), ett par Chanel örhängen (3 kr) och tre olika ögonskuggor (2, 3 och 3 kr). Hoppas nu att jag vinner dessa auktioner! :P
Lite tur kan jag väl få ha!!!


Kommentarer
Postat av: Jenni

1 mars! :D Om jag inte minns helt fel, men jag tror gården börjar då! Lååång paus men isf är det inte så länge kvar :p

2010-02-08 @ 20:58:55
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: ♥ Jasas

Har kommungubben svarat dig? :O



Fy faaaaaaaaaaaaaaaaan vad billiga grejs!!!!

2010-02-09 @ 19:11:47
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback