Mammas lilla kise!

Frida - Det är ca 4 km till Rejmes så det blir en promenad på 8 km. Tänkte försöka gå den varje dag så fort snömodden i vägkanterna försvunnit. :)


Jag hittade inte min lilla Alexis innan och var helt förtvivlad. Haha så tramsig man kan vara ibland då.
Hittade inte henne någonstans.. var ute och letade i flera timmar och försökte lyssna efter den där lilla bjällran som hon har på sitt halsband men icke. När vi för sista gången gick in så tyckte jag mig höra henne men tänkte att jag inbillar mig nog. Då kom hon fram ur G's jeanslåda som om ingenting hade hänt och sträckte på sig och gäspade stort. Haha. Tokiga katt!
Hade ju ropat på henne flera gånger här inne och skramlat med godis. :)
Vilken lättnad när jag fick se henne.. det kom till och med några glädjetårar. Jag måste verkligen gått och fäst mig vid lilla kisen, thihi. <3





Nu ikväll så har jag varit hemma hos min kusin och hennes barn och hälsat på. Det var väldans så trevligt med många goa skratt. Theo är så himla rolig!! :)
Han snackar som tusan hela tiden och man fattar ju ungefär vartannat ord, hahahaha.
Sprang runt och skrek God jul bolaget, hahaha. Han hade snappat upp det när dem pratade om att dem skulle dit innan jul. Ja dessa ungar! :)
Mig kallar han för Anto och o'et blir väldigt långt. Antooo!!

Nu ska jag Tant Anto fortsätta skriva med Jasas på msn innan jag ska lägga mig och snarka.

Nattis på er allihopa!





Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Ja det är då inte klokt vad man fäster sig vid de små djuren! :O Och tänk så orolig Tossan var, haha.. sötfisen!



Theo verkar hur mys som helst! Anto måste ju vara en blandning mellan Tant och Anso! Haha! :D NU pratar vi, men snart bli're natti för oss båda!! Vi måste ju orka med våran filmkväll imorn! ;D

2010-01-15 @ 20:55:48
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback