Yeeeeeeeeeeeees!

Ja nu har min lön äntligen kommit in på mitt konto. Halleluja! :)
Fick även låna 400 kr av Lis (the boss) i morse så vi kunde åka o handla mat till katten, tandkräm och lite annat smått och gott. Puh.
Jag hade inte frågat om ett lån utan hon hade redan lagt upp 400 kr på bordet innan jag kom dit i morse, hihi.

Har varit ute på 2 långisar med Vofflan idag och det är så skönt att äntligen börja röra på sig ordentligt. Självklart så har jag ju varit ute innan med för hunden behöver ju komma ut, haha. Men det har inte varit så lååånga promenader flera gånger om dagen innan. Allt går lite lättare med musik i öronen!
Brukar även gå en promenix med min vän Alexandra.. så gött. Mitt mål är att gå till Rejmes i Torup och tillbaka men det får vänta tills det är lite varmare eller att snömodden i kanterna försvunnit i alla fall. Känns ju som att man går i sand.. vilket motstånd det blir! :P
Måste få tummen ur röven och hämta ut mina Reductil med, har fått dem på e-recept men inte hämtat ut dem än. Hihi. Så kan det gå! ;)


Nu ska jag ta en powernap i soffan och sen ska jag fortsätta göra nytta här hemma.
Tjingelingsan!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Gött mos med pengarna, och vilken snäll kompis/chef du har! :D Skönt att det löste sig då!

2010-01-14 @ 15:43:53
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Chathrine

Åh vad trist när lönen dröjer, men vilken snäll chef som förstod utan att du behövde säga ngt. Bror har inte fått sin lön ännu han, fast han slutade för 1 månad sen och det gäller 20.000kr. Den chefen var inte lika förstående över att ngn får svälta i 2½ månad. Han hade inte råd at betala ut löner, men köpa en ny maskin för 100.000.....rimmar illa....



ja, vad skönt med långprommissar! Vill jag med! barmaaark, tack!

2010-01-14 @ 17:27:08
URL: http://snovit.wordpress.com
Postat av: frida

vad duktig du är som är ute och promenerar. Hur långt är det till rejmes?? Musik is the Best när man går... :)

Skönt att lönproblemet har löst sig

2010-01-14 @ 20:42:52
URL: http://frudernmar.se
Postat av: ♥ Jasas

Tacka Lis från mig, hihihi! :D



Wow, det är ju ändå en bit till Rejmes? 5 km eller något om jag inte minns fel?

2010-01-15 @ 20:52:02
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback