PMS!

Fy fan vilken galen pms jag har idag och det tar på krafterna att vara arg och irriterad hela tiden!
Kom hem runt 8 tiden efter jobb och la mig för att vila en timme men sov såklart i 2 timmar och vaknar med ett ryck och sen dess har mitt humör varit helt galet.
Det går ju tyvärr mest ut över G med eftersom man nästan går på varandra här hemma. Men nu jobbar han i alla fall och det är bara jag och djuren hemma. Ganska så skönt!

Jag har en lägenhet (en tvåa) bokad till mig så jag kommer i framtiden bo i nr 3A och nu bor jag på 5A.
Just nu så använder hyresvärden den lägenheten som förråd eller vad man ska kalla det. Han har ju en del lägenheter som han håller på att renovera så han måste ha ett ställe att ha alla grejer på under tiden.
Min ska totalrenoveras sen med och då ska jag banne mig bestämma allt vad jag vill ha.. allt från kakel till färger. Hehe.
Får nog räkna med att bo här året ut i alla fall men det går ingen nöd på mig.
Jag och G hjälper varandra då båda har dålig ekonomi just nu, skönt att det funkar så bra.
Han är som en bästa vän! :)

Fick  min lön idag, kors i taket. Bara 2 dagar försent för en gångs skull och det är ju helt klart bättre än 5 dagar som det var sist. Har varit i Hylte och handlat med Alexandra.. köpte lite gott till kvällsmat eftersom vi trodde att bästaste Hanna skulle komma, hihi. Men hon orkade visst inte det så det får bli en annan gång.
Men jag får dejta henne på msn i alla fall och det är inte fy skam! :)

Fasen var fort veckan går ändå för imorn så är det redan onsdag och sen går det fort tills det är fredag igen. Wiiiho för det!
Jag ska nog ut med Alexandra och Martina på fredag. Ska bli fun!! :)





Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Vad härligt med lägenheten! Nu är vi ju snart inne i månad fyra, ju! :D



Ja jag somnar ju nästan här i soffan, speciellt nu när du är och duschar! vad gulligt att handla.. blubb.

2010-03-09 @ 19:38:31
URL: http://jasas.se
Postat av: Jenni

Blä för såna PMS-dagar, dom kan gå och ruttna! Hoppas du får en bättre dag idag!



Kul med ny lägenhet och renoveringar och grejer! Och att det funkar så bra med G (antar att det är ditt ex?) och allt.

2010-03-10 @ 08:29:34
URL: http://jeinyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback