Update 3!

Lördag


Vaknade runt 9 tiden men låg kvar i sängen till kl 10. Så gött att ligga och dra sig ju! ;)
Gick upp och åt frulle i lugn och ro innan jag satte igång med den sista städningen. Sen så gjorde jag den Grekiska Pytt i Pannan som jag bjöd Lis på. Det var mumma men nästa gång ska jag våga ta med alla vitlöksklyftor, haha. Vi åt även efterrätt och sen var man ju så seg..

Skuttade in i duschen och började sminka mig precis innan Hanna kom hit. Sen så satt vi i köket och tjötade medans jag sminkade klart mig. Det gick väldigt segt med sminkningen!
Vi fixade en blandskiva att ha med i Vanen och sen började folket droppa in här.
Hade en trevlig förfest med många skratt.. och fler skratt blev det på vägen in till stan. Hanna roade alla så dem nästan låg dubbla, hahaha. Hon tjötade på danska så ni kan ju bara tänka er! :P

Väl framme så gick vi in och så direkt till dass som alltid. Förstår inte att alla groggar bara rinner igenom en så, haha. Träffade massa roligt folk som man inte ser så ofta annars. Hade en mycket skojig kväll med alla mina vänner!!!

           







Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Hahaha, kommer knappt ihåg färden in mot stan, haha, nej men ah :P Tack själv - hade superkul jag med!

2010-03-04 @ 14:55:19
URL: http://jasas.se
Postat av: Helen

ååhh va roligt..! =D

2010-03-04 @ 15:49:43
URL: http://myra.blogg.se/
Postat av: frida

Hah.. jag skrev precis på facebook att jag ska göra grekisk pytt i panna i helgen :) hittade recept på det idag, hoppas den är go. Att ligga och dra sig är såå skönt, vilket inte blir så ofta med barn s Härliga bilder från lördagen.. ser ut som ni hade det riktigt roligt.

2010-03-05 @ 12:49:29
URL: http://frudernmar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback