Tjofadderullan!

Visst är jag världens bästa på att uppdatera min blogg? Hahaha!

Kan ju börja med förra helgen då vi grillade en del grannar tillsammans på Valborg och tog några öl bara. Trevligt värre! ;) Kul med så bra grannsämja faktiskt! :)
På lördagen så åkte jag ochG till min pappa och Karin å lite eftermiddagsfika och då fick jag mina försenade födelsedagspengar av pappa. Vi hade ju inte setts sen dagen innan nyår..
På kvällen så hade vi förfest här hemma och det var lika trevligt som vanligt, hehe. Sen stack vi in till West Coast Car Club och festade som faaaan!
Träffade min lilla Jasas där med ju, wiiiho. Vi satt på utemöblerna ett bra tag och tjötade om allt och alla. Emellanåt så kom det en aspackad liten fjortis och pratade med oss. Hahahahaha!!!
Jag hamnade på nån "gangsterklubb" efter detta med Marika... var sådär skoj!
Sen så var vi helt plötsligt hemma hos Hoffman på morgonen.. haha. Ja jisses!!!

När jag kom hem stapplandes på söndagen runt middagstid så var jag nog lite full fortfarande och alldeles skakig efter alla jävla Redbull som jag dragit i mig. FY FAN!
När jag lagt mig ner på soffan för att sova lite så kom den sakta smygande, tandvärken!
Tryckte i mig en jävla massa piller men som vanligt så hjälpte det inte. Fick en tid på VC där jag fick ytterligare 2 olika smärtstillande och inflammationshämmande men det hjälpte inte heller.
Jag hatar att jag tål precis allt!!!
Efter ca 7 Citodon, 2 Atarax (lugnande), 3 Orudis, 1 Sobril (starkare lugnande) och 3 Propavan (sömntablett) så däckade jag av ren utmattning till slut. Men först så hade jag 1 timmes enorm smärta då jag bara satt och grät och skrek rakt ut.
Bestämde mig då för att nu får det vara nog. Jag måste dra ut skiten!

Kl 8 i måndags morse ringde jag till Tandläkaren i Hylte och fick en tid kl 14.10 samma dag. Dem kunde inte lova att dem kunde dra den om det var för inflammerat. Men när jag väl kom dit så såg dem att det gick. YES!
Efter 3 bedövningar så borrade han isär den så den delades och sen lirkade han ut del för del. Halleluja!
Jag tog med den hem och har den i en glasburk, hehe. Fy fan vad röten den var!
Jag ska aldrig mer göra så här mot mig själv. Never ever!
Är fortfarande svullen där han drog ut den och ska fortsätta äta mina Orudis mot inflammation ett tag till.
Men så skönt att den saten är ute! :)



Kommentarer
Postat av: Tina

Aj aj ja gött tandjäveln e väck! Egentligen ska man inte dricka då man har tandvärk, för då gör det etter ondare, har jag själv märkt. E ju massa socker i det bl a sen fräter det väl ner i hålet eller nått...ja jag fick iaf dubbelt så ont då jag drack då jag hade tandvärk en gång.. Gör jag aldrig om! hehe

2010-05-10 @ 13:50:53
URL: http://adrastina.wordpress.com
Postat av: ♥ Jasas

Det är alltid mysigt med dig, var man än är. Då funkar trädgårdsmöber alldeles utmärkt! :)



Är SÅ stolt över att du tog dig till tandläkaren.. fixade allt själv med samtal osv. YOU'RE THE BÄST. NUPP!

2010-05-11 @ 22:54:59
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback