Idag ska det städas!

Ja mina vänner idag blir det en sån där redig städdag skulle jag tro. Jag ska hem till min far kl 14.30 och städa hemma hos honom o givetvis får jag betalt för det, mohaha. Kalla det svartjobb om ni vill! ;)
Jag ska damma ALLT, dammsuga o torka golven o det brukar ta ungefär 2,5 timmar.. han har ganska mycket prylar, fast ändå inte så att det ser för plottrigt ut eller hur man nu ska förklara det. Han har ju en alldeles eneg speciell stil i alla fall, haha. Vem vet jag kanske kan smygfota idag! :P

När jag kommer hem ska det tvättas, men har inte så jättemycket som tur är. Jag måste införskaffa mig ett strykjärn o en strykbräda har jag kommit underfund med. Jag kan ju inte tvätta min fina bruna gardinkappa så länge jag inte kan stryka den sen. Hm...
Hade behövt putsa mina fösnter här med men det får nog vänta ett litet tag till. Var inte alls längesen jag putsade dem men de blir smutiga utvändigt så fort det regnar typ. Världens mest idiotiska fönster, men så är dem ju tyska med. HAHA!
Nu ska jag vika in rentvätten sen sist jag tvättade.
Finns det nåt tråkigare?!



Jag i mitt esse! ;)



Kommentarer
Postat av: Jenni

Jag har också varit och städat idag :D Att du orkar, jag är helt slut, hahaha! :P Och vika tvätt, det måste vara en av världens tråkigaste saker att göra?

2010-10-03 @ 13:56:03
URL: http://www.jeinyn.se
Postat av: Jasas

Det är du alltid - i ditt esse alltså! :D



Synd.. för vi slängde ett strykjärn för bara ett par månader sedan.

2010-10-03 @ 21:42:31
URL: http://jasas.se
Postat av: Chathrine

Äh, du har väl ett köksbord ? Jag lägger lakan under bara och så är det klart att stryka. Har funkat för mig i 15 år. ;)

2010-10-06 @ 14:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback