Me!

Fann denna lista inne hos bästa Jasas och tänkte att den ska jag minsann sno!



01. Hur fann du min blogg?
02. Röker jag?
03. Tror jag på gud?
04. Min ålder?
05. Födelsedag?
06. Hårfärg?
07. Ögonfärg?
08. Har jag några syskon?
09. Vad är en av mina favoritsysselsättningar?
10. Vilken sorts musik lyssnar jag helst på?
11. Vad är min bästa sida? Är jag blyg eller framåt?
12. Är jag en rebell, eller följer jag alla regler?
13. Några speciella talanger?
14. Vilken är min favoritfärg?
15. Vilken är min favoritmat?
16. Vilka tre ord beskriver mig bäst?
17. Något annat du vill säga mig?


Nu ser ni till att svara på den! Hahaha! :)


Kommentarer
Postat av: Jenni

01. Hur fann du min blogg?

Jag har nog fått den av dig, eller hittat genom Jasas!

02. Röker jag?

Jaa! Gör du väl? :P

03. Tror jag på gud?

Nepp!

04. Min ålder?

Jag är faktiskt inte helt säker, törs jag säga närmare 30 än 20? :P 26-27?

05. Födelsedag?

Har för mig att du fyller rätt nära mig, slutet av februari nån gång? 30:e tänkte jag säga men haha :P Jag tar tillbaka det!

06. Hårfärg?

Bloond!

07. Ögonfärg?

Blåa?

08. Har jag några syskon?

Det vet jag faktiskt inte :O

09. Vad är en av mina favoritsysselsättningar?

Festa! :D Och promenera med vovven.

10. Vilken sorts musik lyssnar jag helst på?

Rock eller raggar musik!

11. Vad är min bästa sida? Är jag blyg eller framåt?

Pang på framåt :D

12. Är jag en rebell, eller följer jag alla regler?

Rebell!

13. Några speciella talanger?

Jaa, det har du :D Frågan är bara vad :P Sköta om vovven och missarna kanske? Nej jag vet faktiskt inte.

14. Vilken är min favoritfärg?

Svart?

15. Vilken är min favoritmat?

Grekisk pytt kanske? :D

16. Vilka tre ord beskriver mig bäst?

Party, bilar, humor/skratt.

17. Något annat du vill säga mig?

Inte mer än att jag vill veta svaren sen :P

2010-10-19 @ 22:17:18
URL: http://www.jeinyn.se
Postat av: Din, bara din.

01. Hur fann du min blogg?

Genom dig! :P Du sa den till mig!

02. Röker jag?

Nej det gör du ICKE!

03. Tror jag på gud?

Nej det gör du ICKE, det heller!

04. Min ålder?

Du är 28 år!

05. Födelsedag?

27 februari, varje år.

06. Hårfärg?

Slingat blondt, superfint nu!

07. Ögonfärg?

Melerade, eller hur det nu stavas.

08. Har jag några syskon?

Nej det har du icke. Om man inte räknar mig, hihi.

09. Vad är en av mina favoritsysselsättningar?

Det är att träffa folk och dina djur!

10. Vilken sorts musik lyssnar jag helst på?

Rocka billy och partymusik!

11. Vad är min bästa sida? Är jag blyg eller framåt?

Du är framåt och går din alldeles egna väg.

12. Är jag en rebell, eller följer jag alla regler?

Hahaha.. du följer bara dina egna regler!

13. Några speciella talanger?

Du är världens bästa lyssnare! Och inredare!

14. Vilken är min favoritfärg?

Det beror helt på vilken dag i veckan det är.

15. Vilken är min favoritmat?

Det är redig husmanskost!

16. Vilka tre ord beskriver mig bäst?

Flirtig, ärlig och jordnära.

17. Något annat du vill säga mig?

Du är min bästaste vän och jag älskar dig! :*

2010-10-19 @ 22:31:24
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback