Tråk!

Ännu en dag med strålande sol så man ser precis all skit här inne, haha. Fönsterna ska vi inte ens tala om!
Men dem ska jag putsa imorn hade jag tänkt mig.. och damma överallt. Det behövs!!!
Bara massa städ hela dagarna, först på jobbet o sen när man kommer hem. Jaja sånt är livet..
I eftermiddags så jobbade vi in morgondagen så imorn slipper vi gå upp kl 4.30 o kan sova hur länge vi vill o det ska bli göttans. Yay!

Händer inte så mycket här annars.. var ute i fredags. Skulle egentligen neråt Halmstad men det slutade med att att jag hamnade på Byås. Det var helt okej o full blev jag ju, hahaha. Blev bjuden på en massa o det tackar man ju inte nej till. Kom hem kl 6 på lördagsmorgonen o stupade i säng, hehe.
Mer om den kvällen berättas ej! ;)

Drömmer om att Hanna ska komma in på msn men det verkar inte så, snyft.. så nu får jag väl ge upp för ikväll. Ska nog sätta mig i sängen o lösa lite korsord. Det är najs! :)

Natti patti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback