Fisk

Undra om det ska regna idag eller inte? Det ser ju ut som att ja kanske att det kommer en skvätt. Suck.
Men det är väl bra att det blir lite uppehåll med solen så inte allt hinner slå ut för fort i naturen.
Måste lägga in dynorna i förrådet så dem inte blir blöta igen, haha. Räcker ju med att vi tvättade av dem igår.
Idag blir det inget långis på Ramnås berget o jag säger bara snyft. Har ju nästan blivit beroende av det nu.
Gubben ska jobba tills kl 19 ikväll o jag finner det väldigt tradigt.
Men men.. det är väl bara att göra det bästa av situationen. Så förnuftig jag lät nu då.

Jag har ätit 2 st fiskburgare till lunch med grovhamburgarbröd, sallad, rödlök o fettfri dressing. Så duktig,haha.
Har fasen fått i mig firre 3 ggr denna veckan o det mina vänner är ett stort kryss i allas tak!
Känner mig inspirerad av min kära vän Jasas aka. Hanna av att fortsätta med mitt nyttiga liv med bra mat o motion.
Hon är så jävla duktig!
Jag känner inget sötsug längre o jag är så glad för det. Det kan verkligen fördärva för en det jävla sockret.

image105

Ottilia - en frötapet är som en tapetrulle med frön inuti. Man lägger bara ut den på jorden, vattnar o på med 1 cm ny jord o vattna igen. Busenkelt.
Den finns i 3 st olika varinater med blommor o även med grönsaker.
Titta på http://weibulls.se/

Nu ska jag lägga i mina kläder i min nya fina byrå med inbyggd spegel, tjoho!

Kommentarer
Postat av: Linda

du e duktig du anso... tänk om jag va lika duktig :D

2008-04-25 @ 19:28:24
Postat av: Jasas

Tack för dem orden :D Är stolt över dig!!

2008-04-25 @ 20:00:16
URL: http://inken.blogg.se
Postat av: Ottilia

Oki.. Nu vet jag va de ä för nåt.. Har nog aldrig hört talas om det innan.. :-P Va galet duktig du är som klarar dej utan sötsaker å dyligt.. Jag har precis börjat resan mä å bli av med lite extrakilon sen allt sockerfrosseri efter Nilma kom.. Ska få på mej bikinin i sommar utan att skämmas arslet av mej :-)

2008-04-26 @ 19:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback