Jävla Tant Röd

Ja som rubriken säger så var det då tant röds tur att komma på besök vilket inte uppskattas hos mig.
Är så seg idag bara för det, jag blir ju alltid det den första dagen konstigt nog.
Men men.. det är väl lika bra att få det överstökat säg.
Hoppas det inte är så mycket kvar på Valborg iaf.
Jag gör inte alls mycket här idag.. sitter o tjötar med Linda från Gbg på msn o slötittar omkring på massa sidor.
Ska alldeles snart inta soffan med Kvällposten o läsa. Sen ska jag börjat tvätta vid kl 17. Suck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tant röd va gulligt hahaha

2008-04-28 @ 20:48:02
Postat av: Hanna

Vi får faaaan snart dejta på msn hörrö!!!!!!

2008-04-29 @ 09:26:57
URL: http://inken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback