Kladdkaka

Fan vad kladdkaka jag har ätit nu då, haha. Ska ju bjuda på kladdkaka med nougat täcke ikväll o till det tänkte jag ha vaniljglass, grädde o cocktailbär. Så får folk o fä välja själv vad dem vill ha.
Hujedamej vad kalorier, uscha.
Sen får det bli pulverdiet eller nåt.. haha.


Hur mycket tror ni att jag fick gjort av det jag skulle göra igår?
Nej just det inte ett skit. Det är jag i ett nötskal jag vet.
Men idag är jag iaf tvungen att göra det annars får man skämmas. Hahaha.
Ska damma överallt, ta badrummet, vika in tvätt, diska, göra kladdisarna, torka av alla ytor i köket, dammsuga o svabba. Sen ska jag hinna med mig själv med o även duka fint.
Vi har ingen värme här o alltså inget varmvatten heller. Jävligt lägligt!
Finns inget annat att göra än o duscha kallt. FAN!

Nu ska jag titta i min Amelia som kom idag sen ska jag diska.
På återseende gott folk.



                                                                 image37

Kommentarer
Postat av: Jasas

Men fy FAN att duscha kallt! Det fick alltid den göra som duschade sist hos mina kusiner då varmvattnet tagit slut (om man hade bråttom iväg och inte hann vänta på att fylla på veden) - hemska minnen så jag förstår dig! Städa på, 1 och 2 :D

2008-04-08 @ 12:14:52
Postat av: Ottilia

Men shiiiit va sugen jag blev på kladdis nu!! Hur gött lät inte de där me nougatgrejan på... Sschmuuums!!

2008-04-09 @ 12:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback