Måndag igen

Ännu en ny vecka då mina vänner. Vad har ni inplanerat?
Min kära farmor, pappa o Karin ska komma hit i morgon o jag har ännu inte bestämt vad jag ska bjuda på.
Är det någon som har ett bra tips så är det mer än välkommet!

Måste fortsätta att städa ordentligt här idag o så ska vi handla med.Suck. Pengarna bara rullar iväg.
Ska nog hinna med att släppa voffi så hon får springa av sig med :)
Mattes fina tjej, hihi.

Har haft en bra helg utan fylla, haha. Jag var grymt sugen på att festa i lördags men det blev inget med det o det var kanske lika bra eftersom vi ju faktiskt fick ganska mycket gjort igår. Det hade inte hänt om vi låg bakfulla precis.

I fredags så var jag hos min kusin o hälsade på o när gubben kom o hämtade mig så fick vi för oss att åka till Smålänningen i Bredaryd så det gjorde vi. Handlade lite skit.. bla nya krukor till vardagsrummet. Hela 10 kr stycket.
Sen åkte vi inom Netto i Smålandsstenar o även ICA med.

I lördags så jobbade gubben över som vanligt o när han kom hem o hade ätit lite så åkte vi till Hstd.
Hämtade ut medicin till mamma o vi handlade på Willy's o Rusta.
På kvällen var vi ute med voffi i Hallaböke :)

Igår (söndag) så städade vi här o hängde upp tavlor i köket, o jag packade in det sista som jag ska skicka idag. Mina auktioner ni vet...
Helen o Johan var här med en snabbis o lämnade utemöbler till oss, snälla som dem är :D

Nu ska jag städa toan, vika in tvätt o diska. Så baj baj!

image36

Kommentarer
Postat av: Jasas

Du får ta bilder på krukorna juh! Vad för utemöbler??? :O

2008-04-07 @ 19:38:25
Postat av: Linda

alltid lika roligt att sätta sig vid datorn efter en hård dag och läsa din blogg :D

2008-04-07 @ 21:34:28
Postat av: Ottilia

Visst e de så gött o vakna upp bakfullefri.. ;-)

2008-04-09 @ 12:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback