Mår lite bättre.

Nu känner jag mig nästan normal igen, bara lite trötthet kvar men hey det kan jag leva med.
Fan.. jag glömde att tända ett ljus för Engla kl 21.
Jag var så upptagen med att vara arg på hunden. Så kan det gå.
Var inne på Aftonbladet.se precis o tittade på läsarbilderna på dem tända ljusen runt om i hemmen. Så fint.
Tänk att vi människor ändå har lite empati kvar i kroppen.

Har tittat på Nytt Läge o sen på Cashmere Mafia. Diggar verkligen den sistnämnda serien. Det är lite Sex & the city stuk över den men dessa kvinns är ju lätt ett strå vassare. Me like!
Har även tjötat med min vän Helen o vi kom fram till att hon nog ska komma hit en sväng på onsdag. Nice :)
Imorn ska jag o gubben till Gekås (igen) för att lämna tillbaka en jacka, ett par byxor o ett linne.
Så det blir väl att vi tittar runt lite om vi hittar nåt annat.. har 200 kr i present checkar där med så får väl handla upp dem, haha.
Sen är det raka vägen hem o laga food så gubbsi hinner äta innan han börjar jobba o jag ska tvätta jag. Blä.

Jasas vi måste få till en dejt snart så jag hinner ge Mio hans present innan han växer ur det :P
Hihi.


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Jag tycker att Ge-Kås ska flytta upp hit istället så jag osså kan åka å shoppa där ofta, ofta!! ;-P

2008-04-15 @ 19:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback