Nu var det över.

                                                                                           
                             

                                  Startar dagen med en kombinerad järn och c-vitamin brus från Friggs!



Nu är det över. Kalaset o allt ståhej, haha. Men trevligt var det faktiskt!
Som vi städade här jag o gubben. Jag skrubbade väggar, dörrar o alla skåpsluckor i köket så nu är det fint.
Bara för det så kommer väl hyresvärden med dem nya luckorna snart :P
Det luktade såpa i hela lägenheten när vi var färdiga, hihi. Jag sprejade med sköljmedel o vatten med så det luktade riktigt mumma.
Bra tips förresten! Ta lite sköljmedel som luktar gott (jag valde persika) o blanda det med vatten i en sprayflaska sen kan man spreja det lite överallt så som på gardiner, plastväxter, påslakanen osv.

Jag fick igår pengar av min kära farmor, en ask Aladdin och 2 hembakta nötkakor/sockerkakor. Mums!
Av far min fick jag pengar (hähä) o av Karin fick jag en jättefin bukett med choklad i, hah.
Lilla Kevin hade ritat en teckning till mig så gullig han är :)
Har ju redan fått födelsedags present av dem så...

Alla tyckte att vi har det så fint, stilrent o modernt här o det har vi väl kanske. Behöver ju inte skämmas för att ta hem nån iaf. Haha!

                                                                


                                                                            buketten av Karin :)


           
                                                                                                                
                                                       
                                                             Aladdin ask av farmor och kladdkakan :)                                                             

Kommentarer
Postat av: Jasas

Det är ju det jag säger - att NI HAR DET SNYGGT HEMMA! Tror du på mig nu? :P Fina gåvor och vad duktig du är som fick tummarna ur rööööva å städa! That's my girl :D

2008-04-09 @ 13:47:02
Postat av: Ottilia

Det dära tipset ska jag lägga på minnet, i den lilla delen av hjärnan som funkar.. Kanonbra tips juh!! Vilka fina o braiga presenter du fick.. :-) Ååå.. Va jag skulle vilja ha en bit av den dära kakan!

2008-04-09 @ 16:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback