Nya jackor!

Vi kom till Gekås idag, halleluja!
Jag lämnade tillbaka mina kläder o hittade nya o denna gången har jag testat dem så jag slipper byta igen.
För det är rent av livsfarligt att åka dit så nu får vi nog hålla oss därifrån ett tag.
Men denna gången kom vi ändå undan lindrigt, efter våra tillgodokvitton så blev slutnotan ca 1400 kr.
Då har vi köpt 3 jackor, 2 piké t-shirtar, 2 t-shirtar, 5 linnen, trosor o strumpor plus lite annat smått o gott.
Så det var inte alls någon farlig summa!!!

Inne på Lantmännen hittade vi en sele med reflexer till Rhoxie för 199 kr o det var med ganska billigt speciellt för att vara i hennes storlek (den största.
Köpte ett 6-pack ljusblå penséer som jag ska ha på framsidan på bordet. Sen blir det inga såna tråk blommor mer utan något annat skojigt.
Ska titta efter blomlådor som vi kan ha under fönstrerna på IKEA. Dem har såna där fina i zink :)

I morgon ska vi göra lite fint här ute både på fram o baksidan. Ska bland annat ta bort all jävla mossa på plattorna o sånt. Det är ju så räilgt!
Ska rensa i rabatten med o lägga sån där väv så det inte kommer nåt mer ogräs, hehe.
Det blir nog bra till slut...

Nu ska jag ta min sista hutt av vitamin tillskottet sen blir det nog en sista kopp kaffe.

Baj baj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback