Mitt finger!



Inatt har jag sovit som en liten gris vill jag lova och det var så gött. Låg i sängen och drog mig ganska länge med, vaknade ju av att det smattrade mot rutorna. Myspysigt värre. Sen åskade det lite med, hihi.
Min gubbe har åkt till Byholma som alltid på söndagarna, haha. Hans två farbröder bor där så dem hälsar på dem.
Och jag sitter här med mitt långfinger som jag inte kan böja och så kliar det som tusan. Hade ett plåster på det fingret i fredags och varenda gång jag har plåster på just det fingret så slutar det med att jag får en massa och då mear jag massa konstiga vätskefyllda blåsor som kliar som fan. Och ju mer jag kliar desto fler blåsor kommer det såklart.
Nu är det så svullet och där är säkert ett hundratal små små blåsor. Har försökt att ta sönder några men det är ju ett evighets jobb. Smörjde precis in med min hydrokortison kräm så det lindrar klådan något men sen får jag ta ren sprit på det så blåsorna torkas ut. Aj aj aj!

Funderar på vad jag ska laga för mat idag men jag kommer ju inte på nåt, haha. Får vara nåt enkelt eftersom jag är halvt handikappad. Förslag någon? :P

Kommentarer
Postat av: frida

har själv ideé torka idag när det gäller mat.håkan jobbar och jag tycker det e såååå tråkigt att laga mat själv :( så det blir nog något väääldigt enkelt.

2008-08-03 @ 16:28:39
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: Hanna

Konstigt det med blåsorna. Jag & Böna ska ha ostbricka här till 'kvällsmat', lite sent med middagstips till dig nu iaf.

2008-08-03 @ 20:06:22
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Linda

invalid. hahaha då e vi 2

2008-08-04 @ 10:54:11
URL: http://persson302.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Aj aj.. Stackars Tottis finger.. Fy, blir avis på dej som får sooooova så där. Ett minne blott... Snyft!! ;-D

2008-08-05 @ 00:38:34
Postat av: Hanna

TÄNKER PÅ DIG IDAG DÅ DU JOBBAR!!!

2008-08-05 @ 11:22:32
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback