Nu är allt som vanligt igen!



Vart tog regnet vägen? Någon som vet?
Det tokregnade ju i morse när vi körde ner till Halmstad gubben och jag, och jag tyckte det var så mys. För visst är det väl mysigt att åka bil när det regnar, hihi. Fast det är nog inte så värst mysigt att köra.
Vi har varit på Maxi i Flygstaden och handlat mat och så var vi inom Svennes (min styvfar) jobb och sa hej hopp!
Nu är vi äntligen hemma igen och jag håller på att laga mat så gubbsi hinner äta middag innan han ska bege sig till jobbet. Men idag kommer han att komma lite senare, hehe.

Det ska bli gott att vara helt själv ikväll.. bara jag och älskade Vofflan. Linda har åkt ner till sin mor idag och i morgon åker dem båda upp till Säter igen. Så nu är det slut på att ha nattgäster här. Puh.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag känner detsamma, riktigt skönt att bara vara hemma. Fast att jag har Mio så är det ju inte riktigt samma sak.. det känns som om man är ensam ändå (då han sover iaf).



Som i söndags hade vi ju 4 nattgäster här.. puh säger jag bara. Martin åkte 18.. då var vi ganska så möra om man säger så :P

2008-08-19 @ 15:40:22
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Linda

här e regnet !!!! blöt som ett blötdjur e jag... Håret ligger slickat på kinden.. fick knappt av mig jeansen, bläääääääääääääääääääää !!!!

2008-08-19 @ 15:55:11
URL: http://persson302.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Du får komma hit för här regnar det konstant nu för tiden.. Trååååååkigt!! Men de hade vart kul om du kom hit å hoppade i vattenpöööölar mä mej.. ;-D

2008-08-20 @ 21:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback