Rosor!



I morse när jag gick upp så låg det en inslagen bukett och massa frallor på bordet, thihi. Jag har inte ens märkt att gubben varit borta så jag måste sovit som en gris. Jag frågad evarför jag fick blommor och då sa han att det är för att han tycker så synd om mig nu när jag har så ont i mina fingrar och för att jag är underbar, hehe. ;)





Försökte fota mina blåsor igår men det gick inte så värst bra men här ser man iaf hur jävla svullna fingrar jag har.
Hade precis smörjt på min Betnovat kräm så dem är alldeles blanka, haha.

 


Kommentarer
Postat av: myran

va läskigt me blåsor.. =s men gullig o köpa blommor så där.. =)

2008-08-06 @ 20:25:14
URL: http://myra.blogg.se/
Postat av: Hanna

Oh, jag som vet hur dina fingrar ser ut i normala fall säger bara - ÅH HERREGUD! Stackare, verkligen :/ Hoppas dem ger sig av hemåt snart (blåsorna alltså). Så gulligt av honom att shoppa rosor och frallor!!! :D Gert är också som Böni ju - en charmöööör & romantiker.

2008-08-06 @ 20:33:41
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Linda

aj aj aj !! va gullig av honom... : )

2008-08-06 @ 21:23:57
URL: http://persson302.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Åå stackare!! Fy satan va ont de måste göra.. Dumma blåsor!! Låt Tottalotta vara!!

Vilken go-karl du har!! Värsta fina rosorna å frallor.. Jag älskar frallor!! Inget ont som för nåt gott med sej.. Tjaa.. Nåt sånt.. ;-P

2008-08-07 @ 00:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback