Yes!


Tack för alla kommentarer! :D



Snart kommer min kära gubbe hem från jobbet och sen är han ledig tills på måndag, wiiiho. Jag vet ju en som kommer hoppa och studsa av lycka när han kommer och det är ingen mindre än Rhoxie, hihi. Hon väntar redan på honom.
Hon har lärt sig hans tider den lilla grisen. När han kommer så går vi ut en runda med henne som vanligt och sen får han väl äta några mackor om han är hungrig och det brukar han ju vara. Jag lär väl inte somna i första taget ikväll eftersom jag snarkade bort en halvtimme vid 20 tiden. Ooops då ;)

I morgon ska vi tvätta en massa och så ska vi ner till Halmstad och hjälpa min styvfar att storhandla igen.
Sen så blir det ju en och annan promenad i skogen med Vofflan med. Ska bli gött att röra på fettet, hehe.
Vi har inte gått så mycket på Ramnås berget i sommar eftersom där har sprungit en lös hund och vi vill ju inte att den och Rhoxie ska ryka ihop. Man vet ju aldrig.. bättre att vara på den säkra sidan så vi har gått i en annan skog.
Men det är Ramnås berget som vi alla tre tycker bäst om, det är så fint där och så är det mycket uppförsbackar och det är ju bra för kroppen inte sant. Man ser ut över hela Rydöbruk och Torup där uppe.

Det kommer nog att bli en väldigt lugn helg för oss skulle jag tro. Känner inget sug av att festa så det blir nog mest soffan och det ska bli gött. Hoppas att det regnar hela helgen, mysepys.

Har ni planerat nåt till helgen?

Kommentarer
Postat av: Linda

Japp, det ska shoppas på allum i partille... : )

Jag ska köpa mig tre par skor : ) och en massa annat sköj

2008-08-22 @ 13:11:07
URL: http://persson302.blogg.se/
Postat av: Hanna

Imorgon ska vi på den årliga kusinträffen :) Ska bli så skoj!!

2008-08-22 @ 14:23:47
Postat av: Hanna

..och på söndag ska vi ut och fira jag och Böni :) Firar ju 4 år som par på måndag, tihi!

2008-08-22 @ 14:24:23
Postat av: Ottilia

Huff.. Jo, vi ska fixa å dona här hemma som vanligt.. Få upp några hyllor i tvättrummet som ska målas först, fixa in veden i vedboa som plåttaket ska skuvas fast på å måla dörrar förhoppningsvis.. Finns tonvis med grejor som ska fixas på de här gamla rucklet!



Men ikväll blir de myyyys i soffan.. Göttans!! :-)

2008-08-22 @ 20:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback