Snyft!


Äntligen är det kväll och jag kan snart lägga mig i sängen utan dåligt samvete, haha. Jag längtar! Är trött som en tok idag med men i morgon får jag inte vara trött. Det har jag bestämt med mig själv för jag pallar inte vara seg mer.
I morgon är det bara ett jobb så det är ju hur lugnt som helst!! 
Jag skiter i att göra dem jävla julkorten så det så. Jag ska köpa en bunta på Konsum så skänker jag en slant till välgörenhet med. Perfekt!
Jag har hela dagen trott att mitt kaffe skulle vara kommet när jag kom hem men icke. Usch vad besviken jag blev, hela min värld rasade samman. Okej inte riktigt men nästan.
Snart blir det nanetajm!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe... ha tålamod stumpan :D

2008-12-10 @ 21:37:30
Postat av: Jenni

Hoppas kaffet dyker upp imorgon då :D Sov så gott!

2008-12-10 @ 22:43:22
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Jasas

Tihi, vi skickade efter julkort idag, LER.

2008-12-11 @ 19:40:41
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback