Tandis!


Malin - Lakan är ju en skitbra grej att önska sig (tråk att köpa själv). Jag har precis köpt två nya med resår, det är klart dem bästa!

Jasas - Småplock är kul att få, hihi. Visst är radion kanonbra!! Jag spelar den hela tiden.

Myran - Vad är det du inte kan få då? Att din karl inte ska vara hemma? Så tråkigt!! :(




Jag är fortfarande en segis och jag tror det beror på att jag har nanat för länge. Kroppen är van att gå upp runt 5 tiden på morgonen och det är då jag mår som bäst och är mest effektiv, men vem vill gå upp i ottan på helgen?!
Jag drömde att jag var på ett kalas och fick tandvärk så jag gick runt till alla och frågade om en värktablett, till sist fick jag någon brustablett som blev grön i glaset. Hahaha. Men det värsta var att jag vaknade därefter och hade tandvärk på riktigt!! USCH!
Jag har kommit in i en period då jag biter ihop jättehårt när jag sover så en tand håller på att bli helt söndertrasad (tror att det är en gammal lagning som släppt) och det gör pisseont rent ut sagt. Det var bara att flyga upp och proppa i mig 2 Ibumetin och ett glas med Alvedon brus. Jag tål så jävla mycket därav dem stora mängderna. Inget biter på mig i normala doser tyvärr. Mitt nyårslöfte till mig själv är att fixa i ordning truten!!!
Jag har inte varit hos tandläkaren på säkert 8 år (SHIT!) och dels så beror det på tandläkarskräck men även på ekonomin jag har haft. Har man pengar över så är det tyvärr inget som man prioriterar, men nu så ska jag som sagt göra detta för nu får det vara nog. Först och främst så ska munnen vara i ett friskt skick men sen så ska jag även fixa tandställnig så jag slipper mitt räliga överbett. Detta är en dröm som kommer att gå i uppfyllelse och jag blev riktigt inspirerad av Jasas när hon fixade sina tänder. Vi har pratat mycket om detta vi två och det har varit en dröm för båda och hon vågade till slut. Applåder till dig min vän!

Idag är gubben med sin mamma och syster hos hans farbröder ute i Byholma och hälsar på så det är bara jag och Rhoxan hemma. Hon ligger på sin bädd i sovrummet och sover medans jag sitter här och lyssnar på julradion men jag ska nog snart börja med middagen tror jag. Det blir att göra pannbiffarna idag istället. Mumma!



Kommentarer
Postat av: Jasas

Åh vad fin du är. Tack så mycket, kul att kunna vara en förebild till någon <3 Klart att jag kommer med och håller dig i handen, det lovar jag dig!

2008-12-21 @ 17:35:20
URL: http://jasas.se
Postat av: myran

mmm.. ja önskar ju att han skulle va hemma, men så kan de ju inte bli tyvärr.. han åker imorrn till miami, o kommer hem den 6e.. de kommer bli tomt..

2008-12-21 @ 20:10:41
URL: http://myra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback