Uttråkad!


Det kom inget kaffe idag heller så jag var lite ledsen i ögat innan. Sen övergick det i ilska så då mejlade jag dem och tänkte att jag får väl drömma om ett svar. Fem minuter senare kom det!
Dem trodde det skulle kommit som idag men eftersom posten har så mycket att göra nu i juletid så kommer det nog i morgon. Ja annars jävlar säger jag bara! Haha.

Både jag och Voffen är så jävla uttråkade. Tittar lite på tv i varsin ände av soffan, kelar lite, glor på varandra. My God det låter som att vi har ett förhållande. Hon är lite sur med jämna mellanrum med den fisen. Tror hon saknar sin husse alias lekmannen. Bara en kväll till stumpan!
Ska titta på tv lite till snart om det inte händer ett mirakel av nåt slag. Men chansen är ju jävligt minimal.

I morgon är det bara ett jobb som vanligt och där ingår den mumsiga fredagsfrullen. Yammie!
När vi är klara där så ska vi antingen åka till Lis och dricka kaffe (det är Alexandra som jobbar med mig imorn) eller så ska jag skynda som fan hem för att tvinga med gubben till Halmstad. Men jag tror inte det kommer bli så för han ska väl hålla på med bilen som vanligt. Gaaah! KARLAR!

Fan vad jag svär!

Vad gör ni ikväll?


Kommentarer
Postat av: Jasas

Låter gott med fredagsfrulle :) Jag ska nog försöka ta mig in till Halmstad imorgon jag med, fast jag känner inte alls för det. Så det blir nog på lördag som jag åker in, en snabbis. Får seee.



Jag sitter här och fryser, Mio somnade för en stund sen :)

2008-12-11 @ 19:35:22
URL: http://jasas.se
Postat av: Jenni

Låter så mysigt med fredagsfrullen :) Är ni många som äter/jobbar ihop?



Ikväll har jag jobbat och sitter nu bara vid datorn tills det är natti natti.

2008-12-11 @ 21:24:11
URL: http://jeinyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback